מירב ישראל | צילום: גיא כושי ויריב פיין האחות הגדולה: מירב ישראל בגמר "האח הגדול" מירב ישראל | צילום: גיא כושי ויריב פיין

רגע לפני שמגיעה לסיומה העונה הנוכחית של האח הגדול, תפסנו את עינת בן דוד אחות של מירב ישראל לשיחת סיכום מנקודת המבט של המשפחה

מירב ישראל | צילום: גיא כושי ויריב פיין

אירוע הגמר של האח הגדול ממש בפתח ובמוצאי השבת הקרובה בשעה 21:00 ערוץ רשת 13 יצאו אחרי ארבעה חודשים שהם סגורים בנווה אילן, חמישיית הגמר בזה אחר זה. המטרה כאמור היא לצאת אחרון מהבית לכבות את האורות ולחזור הביתה עם צק של מיליון שקלים. מירב ישראל הנציגה הנתנייתית - בגמר.
בשיחה עם עינת בן דוד, אחותה של מירב ניסינו להבין מה המשפחה חושבת על הדרך של מירב בתכנית, מה מיוחד בה, האם היא התנהגה בהתאם וכמובן איך הם נערכים לגמר?
עד כמה האמנתם במשפחה שמירב תהיה אחת מחמישיית הגמר?
ההפתעה הגמורה הייתה כניסתה של מירב לתכנית. גם אני כמו בעלה אייל ושאר המשפחה לא האמנו שהיא תחזיק יותר מחודש בתוך הבית. בכל שלב של העונה הופתענו ולא הופתענו שהיא נשארת אבל תמיד חשבנו שאין ראויה ממנה להיות שם ולצאת אחרונה מהבית

אנשים בנתניה - האחות הגדולה: מירב ישראל בגמר "האח הגדול"

מירב ישראל יחד עם אחותה עינת בן דוד

.
שהותה של מירב בבית לוותה לאורך כל העונה בלא מעט ביקורת אליה בטח התרגלתם. אתם חושבים שהיא הייתה צריכה לעשות את הדברים אחרת?
אני יכולה להגיד לך שאנחנו המשפחה הכי גאה בעולם! אנחנו עומדים בגאון מאחוריה. נכון כמו לכל מתמודד בעונה הנוכחית ובעונות הקדומות יש דברים טובים יותר ודברים טובים פחות אבל זו מירב לטוב ולרע.אסור לשכוח שהדיירים בבית האח הגדול חיים בסיר לחץ שכל דבר קטן משפיע. אף אחד מאלה שנמצאים מחוץ לבית לא יכולים באמת להבין את זה עד שלא חווים ולכן גם לא נכון לשפוט.
את חושבת שהקהל בבית מכיר את מירב שאת מכירה?
אין שתי מירב, יש מירב אחת בחוץ ובתוך הבית וזה היופי שבאחותי שמה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. מירב הגיעה אלמונית לחלוטין, בלי סיפור חיים מפוצץ והעובדה שהיא חלק מחמישיית הגמר רק מוכיחה שהקהל בבית ראה מי זאת מירב והביא אותה למקום בו היא נמצאת.
איך המשפחה נערכת לגמר?
למירב יש צבא שלם מאחוריה ובראשו המשפחה. אם זה ההורים שלי שלאורך כל העונה וגם עכשיו פעילים ברשתות החברתיות ובכל מקום. יש לנו אח אחד שנמצא בארה"ב ופועל ומקדם את מירב מעבר לים, ועוד אח שגר פה ומגוייס למטרה. הדפסנו חולצות, שלטים ופליירים ואנחנו מגיעים יחד עם תומכים וחברים לכל מקום אפשר י- אצטדיוני כדורגל, קניונים גדולים. מטה בחירות אמיתי.
איפה אתם בגמר?
המשפחה מבחינתנו זה גם החברים, כולם יצפו בשידור הגמר על מקרן בחצר הבית של דניס - חברה מאוד טובה של מירב שהזמינה את כולם אליה. אנחנו המשפחה הקרובה נהיה באולפן ואולי אחר כך נצטרף.
שאלה לסיום- לדעתם מירב יוצאת אחרונה מהבית?
בע"ה אני רוצה לקוות ולהאמין שכן כי מגיע לה ואני לא אומרת את זה כי היא אחותי. אני באמת חושבת שמגיע לה, אבל גם אם לא מבחינתנו היא כבר ניצחה!