מעגל גולשים לזכרו של ארז ברוך "אני בטוח שארז היה שמח, צוחק ומחבק את כולם" מעגל גולשים לזכרו של ארז ברוך

מעגל גולשים ענק נערך בחוף פולג לזכרו של ארז ברוך, תושב השכונה שנהרג לאחרונה בתאונת אופנוע. למעלה מ-250 איש שברו את האבל באווירה משחררת ומרגשת בים הפתוח 

מעגל הגולשים שנערך אתמול (ראשון) לזכרו של ארז ברוך, לא היה דומה לשום דבר אחר והטביע חותם משמעותי ומרגש בנתניה.

מעגל גולשים לזכרו של ארז ברוך

ארז ברוך, תושב רמת פולג שנהרג ב-10 ביולי בתאונת אופנוע קטלנית והוא בן 29 בלבד,למעלה מ-250 איש, בני משפחה, גולשים וחברים קרובים, התקבצו סמוך לשעה 18:00 במועדון הגלישה "סרף סנטר" בחוף פולג והקימו מעגל גולשים ענק לזכרו. 

הספד במים

במהלך הטקס שנערך בתוך המים הקריאו המצילים ברמקולים הספד מרגש שכתב לארז רועי בר דיין, חבר קרוב ומבעלי המועדון. "את ארז הכרנו בגיל 10 כשעבר מתל אביב לפולג. הוא ישר בלט בשכונה בן הילדים והיה ראש וחצי מעל כולם. מיד התחברנו אליו", כתב בין השאר בר דיין. "ארז אהב לגלוש לבד בים ואמר שזה נותן לו להירגע ומנקה לו את הראש. אף פעם לא התפשר ובכל דבר שנגע היה הטוב ביותר. תמיד היה נאמן לאמת שלו, אם התחיל משהו היה תמיד מסיים ובכל הכוח".
"ארז לא הלך עם הזרם פשוט כי היה לו זרם משלו", הוסיף רועי. "היו לו הרבה חברים וכל אחד יאמר שלא משנה מתי – ארז תמיד היה שם בשבילו. אוהבים אותך לנצח נצחים ולא נשכח אותך לעולם אח יקר".

אנשים בנתניה - "אני בטוח שארז היה שמח, צוחק ומחבק את כולם"

לשבור שבעה

עם סיום הטקס המרגש יצאו החברים מהמים, שתו כוסית לכבודו של ארז והאירו את השמיים בפנסים. "הכל נעשה באווירה טובה. המטרה הייתה לשבור את השבעה ולנסות ולשמוח ככל האפשר אחרי האבל", סיכם בר דיין את האירוע הייחודי. "הייתה אווירה של שחרור, התחבקנו כולם, בירכנו את ארז ושחררנו אותו לדרכו".

אנשים בנתניה - "אני בטוח שארז היה שמח, צוחק ומחבק את כולם"

איך לדעתך הוא היה מגיב אם היה רואה את מעגל הגלישה לכבודו?
"אני בטוח שארז היה מאוד שמח, צוחק ומחבק את כולם. פשוט כי כזה היה ארז. האירוע הזה היה מרגש מאוד ועזר המון גם לאמו של ארז, חנית. מהבוקר אני לא מפסיק לקבל טלפונים והודעות כמה אנשים התרגשו מהאירוע וכמה הוא היה חשוב. הרבה זמן לא ישכחו את האירוע הזה בנתניה. לדעתי לא היה בארץ מעגל גולשים גדול כל כך ואנשים לא מפסיקים לדבר עליו. אישית, אקח איתי את הדרך של ארז, שלא הלך עם הזרם ועשה רק מה שהאמין בו".