גוד פארם. צילום: גוד פארם וסופיה ישראל  חדש בנתניה - בדיקות קורונה מהירות ברשת גוד פארם גוד פארם. צילום: גוד פארם וסופיה ישראל 

רשת גוד פארם נכנסה לתחום בדיקות הקורונה והשיקה בנתניה מתחם בדיקות מהירות לתו ירוק. בהמשך יתקיימו גם בדיקות PCR לפני טיסה ובדיקות סרולוגיות. רמי לוי, מבעלי גוד פארם: "הכוח הוא בידיים של הצרכנים" 

גוד פארם. צילום: גוד פארם וסופיה ישראל 

רשת גוד פארם הודיעה על כניסה לתחום בדיקות הקורונה ופתחה השבוע עמדה לבדיקות אנטיגן מהירות, במחיר 49.90 שקלים בסניף הרשת בעיר. סניף גוד פארם ממוקם במרכז נתניה (רחוב הרצל 30), תוצאה מתקבלת תוך 15 דקות.

בנוסף לבדיקות המהירות, המיועדות בעיקר לתו ירוק, ניתן יהיה בהמשך לבצע בסניפי גוד פארם, גם בדיקות PCR לפני טיסה ובדיקות סרולוגיות. בדיקות האנטיגן המהירות יתבצעו על פי הנחיות משרד הבריאות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של סופיה, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ.

רמי לוי, מבעלי גוד פארם מסר כי: "כולנו צריכים להמשיך לחיות לצד הקורונה והחלטנו להיאבק למען הצרכן כדי להתאים את המחירים גם בתחום הבדיקות. חשוב לנו להבטיח לציבור שתמיד נפעל להיות הזולים ביותר. הכוח הוא בידיים של הצרכנים ואני בטוח שהם יעשו את השיקול הנכון ויבואו אלינו לגוד פארם כדי לבצע בדיקות אמינות שמחירן יהיה תחרותי לאורך זמן. כמו כן, אנו עובדים על ייבוא בדיקות ביתיות במחיר הזול בישראל, משבוע הבא".

אדם פרידלר מייסד ומנכ"ל גוד פארם הוסיף: "החלטנו להוות אלטרנטיבה צרכנית גם בשוק בדיקות הקורונה ולאפשר לקהל הרחב לקבל שירות מהיר ואיכותי במחיר נגיש. הצורך בבדיקות לסוגיהן נוגע בפלחים רבים באוכלוסייה ולכן בנינו מודל בריא ויציב עם סופיה. בחרנו להוזיל את הבדיקות למחיר לואו קוסט כחלק מהמשך החזון של גוד פארם להמשיך ולהטיב עם הצרכנים".

ערן אטדגי מנהל תפעול בסופיה ישראל הדגיש כי: "כבר נערכנו לביקושים גבוהים מהציבור ומתכוונים שהכל יתנהל באופן יעיל, רגוע ובלי עיכובים. אני מזמין את הציבור להגיע, לבצע בדיקה בשיטות מתקדמות ליד הבית ולקבל מיידית תוצאה אמינה אשר תאפשר לנרמל באופן משמעותי את החיים לצד הקורונה".

מגוון הבדיקות השונות אשר יוצעו ברשת גוד פארם מיועדות לטובת כל השימושים האפשריים כמו תו ירוק, טיסה לחו"ל וזיהוי הימצאות נוגדנים.