ד"ר אנטון קבאשה ד"ר קבאשה מונה לראש יחידת כירורגית כלי דם בלניאדו ד"ר אנטון קבאשה

ד"ר אנטון קבאשה מונה לעמוד בראש יחידת כירורגית כלי דם בבית חולים לניאדו 

ד"ר אנטון קבאשה

ד"ר אנטון קבאשה, מומחה לכלי דם, מונה לאחרונה לעמוד בראש היחידה לכירורגית כלי דם בבי"ח לניאדו.
ד"ר קבאשה, הינו מומחה לכירורגיה כללית ובעל התמחות נוספת לכלי דם, עבד במשך מספר שנים כרופא בכיר ביחידת כלי דם בבי"ח זיו.
ד"ר קבאשה ממשיך מסורת משפחתית, אביו של ד"ר קבאשה – ד"ר ולדימיר קבאשה ז"ל - הקים לפני שנים רבות את יחידת כלי דם בבי"ח זיו בצפת, כעת בנו יעמוד בראש היחידה בבי"ח לניאדו. במסגרת היחידה יבצע ד"ר קבאשה מגווןטיפולים ופרוצדורות כגון טיפול בהיצרות עורקי צוואר הגורמים לאירועים מוחיים, טרשת עורקי רגליים, בניית פיסטולות לחולי דיאליזה בשיתוף עם מכון הדיאליזה, טיפול בטראומות המחייבות מומחיות כלי דם ועוד.

ד"ר קבאשה עתיד לבצע את הפעולות, תוך שימוש בשלוש שיטות פעולה מרכזיות: השיטה הפתוחה , השיטה אנדו-ואסקולרית צינתורית והגישה היברידית המשלבת בין הגישה הפתוחה לגישה הצינתורית. ד"ר קבאשה מסביר כי לעיתים יש צורך לבצע את הפעולה הכירורגית דווקא באמצעות גישה פתוחה, למשל אצל חולים לאחר אירוע מוחי על רקע טרשת עורקי הצוואר ללא מחלת לב קשה. הגישה הצינתורית הינה גישה בה מוחדר צנתר המסייע בפתיחת היצרות עורקים במינימום זיהומים וכן מייצרת זמן התאוששות קצר יחסית. הגישה ההיברידית הינה גישה חדשה ומשלבת את כלל היתרונות של שתי הגישות.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את ד"ר קבאשה על הצטרפותו לסגל הבכיר "שירות יחידת כירורגית כלי דם בבי"ח בהיקף בינוני כמו לניאדו הינו קריטי, אני שמח על הצטרפותו של ד"ר קבאשה לסגל הבכיר, אני בטוח כי הוא יצעיד את היחידה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים למען רווחתם ובריאותם של כחצי מליון תושבי נתניה והשרון"