דואר ישראל  תושבי נתניה הם בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ דואר ישראל 

תושבי נתניה הזמינו 35% יותר חבילות בחציון הראשון של 2021 לעומת התקופה המקבילה אשתקד

דואר ישראל 

מנתוני הדואר עולה כי תושבי נתניה הזמינו בחצי שנה 756 אלף חבילות מחו"ל מול 561 אלף בתקופה המקבילה אשתקד, נתון הממקם את העיר במקום ה-13 בכמות החבילות בממוצע לתושב. מרכז מסירה "הקולה" בין 20 המובילים בארץ.

תושבי נתניה הם בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי נתניה כ-756 אלף חבילות מחו"ל, לעומת 561 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של יותר מ-35%. ביחס לגודל האוכלוסייה, כל תושב נתניה הזמין בממוצע 3.37 חבילות, נתון הממקם את נתניה במקום ה-13 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל. לשם השוואה, בחציון הראשון של 2020 עמד הממוצע על 2.5 חבילות לתושב.

יותר ממחצית מכלל החבילות שהזמינו תושבי נתניה בחציון הראשון של השנה, נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. בחציון של השנה חולקו בנתניה 413.4 אלף חבילות, באמצעות עסקים מקומיים שתפקדו כמרכזי מסירת חבילות של דואר ישראל. מרכז המסירה המוביל בנתניה בסיכום החציון הראשון של 2021, הוא "הקולה" עם כמעט 60 אלף מסירות, נתון הממקם אותו במקום ה-19 מבין כלל מרכזי המסירה בישראל (ממוצע של כ-9,850 חבילות בחודש).

עליזה לביא, מנהלת אזור השרון בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמרה: "אנו פועלים לשיפור השירות באזור נתניה ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".