צילום: אגף דוברות והסברה חברת SCR תרחיב את פעילותה בנתניה צילום: אגף דוברות והסברה

חברת SCR הודיעה על הרחבת מרכז המחקר, הפיתוח וגיוס עובדים בנתניה, זאת, במסגרת פגישה בין סגן נשיא חברת MERCK העולמית עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. פיירברג-איכר: "מאמינה כי תעשייה חזקה ומשגשגת מהווה מפתח לחוסנה של העיר"

צילום: אגף דוברות והסברה

ביום חמישי האחרון אירחה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, את ריצ'רד דה לוקה (Richard DeLuca), סגן נשיא חברת MERCK העולמית, ענקית הביו-טק והפארמה האמריקאית, ונשיא חברת MERCK ANIMAL HEALTH המתמחה במחקר, פיתוח וייצור טכולוגיות, תרופות ותרכיבים לבעלי חיים.

במסגרת הביקור, שהתקיים ביוזמת מנהלת האגף לפיתוח עסקי בעיריית נתניה, עו"ד אירנה ליבשיץ, הודיע דה לוקה על הרחבת מרכז המחקר והפיתוח בעיר.

לאחרונה, הצטרפה חברת SCR הפועלת בנתניה לקבוצת חברות MERCK במסגרת רכישת קבוצת חברות ישראליות שביצעה MERCK בהיקף של כ-3.7 מיליארד דולר.

בעקבות המיזוג, הפך מרכז הפיתוח של SCR הנתנייתי הפועל כיום תחת שם Antelliq Innovation Center למרכז הפיתוח העולמי המרכזי של הקבוצה וכעת בכוונת החברה להרחיב את מרכז המחקר והפיתוח בנתניה, ובכלל זה להרחיב את שטח המשרדים ולגייס עשרות אנשי פיתוח בתחומי התוכנה, חומרה ובינה מלאכותית. מהלך ההרחבה מיועד לצורך הגדלת פעילות מרכז הפיתוח אשר תאפשר שיווק המוצרים שיפותחו בנתניה ביותר מ-140 מדינות כפתרונות עצמאיים או בשילוב עם פתרונות של MERCK בתחום בריאות בעלי החיים.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר: "אני רואה חשיבות רבה במתן תמיכה מלאה לעסקים הפועלים בנתניה ואני מאמינה כי תעשייה חזקה ומשגשגת מהווה מפתח לחוסנה של נתניה בכלל ולרווחת תושבי העיר בפרט".

מר ריצ'ארד דה לוקה, סגן נשיא MERCK העולמית ונשיא MERCK ANIMAL HEALTH: "אנו שמחים להרחיב את פעילות החברה בנתניה, נדאג להפיץ את הבשורה בכל העולם".

מנהלת אגף פיתוח עסקי בעיריית נתניה, עו"ד אירנה ליבשיץ: "אין ספק שנתניה נמצאת היום במרכז המפה העסקית בישראל, הן בזכות פיתוח חסר תקדים בשטחי התעשייה, הן בזכות עמדתנו הפרו-אקטיבית בפיתוח האקלים העסקי המועדף אשר נועד לפתח ולקדם את העסקים המקומיים, שיתופי פעולה אסטרטגיים ומיזמים חדשים ופורצי הדרך, וכתוצאה טבעית, לייצר מקומות תעסוקה חדשים לתושבי נתניה, למתג את נתניה כ"שחקנית מנצחת" בזירה העסקית ובכך למקסם את חוסנה הכלכלי לרווחת כלל תושביה".