צילום: מאירה רז מלון הבוטיק DAVID TOWER השיק תפריט ארוחת בוקר צילום: מאירה רז

מלון DAVID TOWER של רשת ACCOR השיק תפריט קיץ חדש של ארוחת בוקר הכוללת מבחר סלטים, גבינות בוטיק, מבחר לחמי מחמצת טריים ועוד

צילום: מאירה רז

בתפריט ארוחת הבוקר הקייצי החדש של מלון DAVID TOWER ניתן למצוא בין השאר גבינות בוטיק, דגים כבושים ומעושנים, סלמון אפוי, מגוון סלטים, מבחר לחמי מחמצת טריים, עמדת בריאות הכוללת יוגורט, פירות יבשים ומגוון גרעינים, חלווה תוצרת בוטיק, תפוחי אדמה אפויים מוקרמים, אנטי פסטי, עמדת מנות חמות אקטיבית הכוללת אומלטים, פסטות, שקשוקות, מגוון פשטידות, ומנות אחרונות ביניהם פנקייקים, פירות, עוגות, מיצים טבעיים וקפה. עלות ארוחת הבוקר 119 ₪.

מלון הבוטיק DAVID TOWER – הינו מלון ספא מסדרת BY SOFITEL MGALLERY של רשת המלונות הבינלאומית Accor .המלון מעניק חוויית אירוח אלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין המשולבת בספא יוקרתי בעיר הנופש הים תיכונית התוססת.

במלון DAVID TOWER  קיימים 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים של רשת ACCOR הבינלאומית. מרבית חדרי המלון צופים לים, בהם: חדרי סופריור, דלקס,CLASSIC ,אקזקיוטיב, ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל החדרים מכילים: מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיער, טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית.