פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
"קרבי על הבר" בחיפה  קרבי על הבר - השטח מגיע לנתניה "קרבי על הבר" בחיפה 

קרבי על הבר לבני נוער באיצטדיון נתניה - מפגש עם מפקדים בכירים ולוחמים, חשיפה למגוון תפקידי לוחמה והצצה לשירות הקרבי המתקרב. בנוסף הופעה של התקווה 6

"קרבי על הבר" בחיפה 

ביום רביעי הקרוב ה 21.7 יתקיים אירוע "קרבי על הבר" החמישי מסוגו, במתחם הVIP באצטדיון נתניה בהובלת זרוע היבשה ודובר צה״ל, בשיתוף עם עיריית נתניה. האירוע יתקיים במסגרת קמפיין "רקרבי" בהשתתפות מפקד חטיבת השריון 401, אל״ם אוהד מאוד, מג"ד 92 של חטיבת כפיר, סא"ל סהר פוגל וסגנית מפקד החטיבה הראשונה בחיל התותחנים ובצה"ל כולו - סא"ל ר'.

מטרת המיזם, הינה הנגשת היחידות הקרביות לבני הנוער והעלאת המוטיבציה לשירות קרבי באמצעות מפגש בגובה העיניים, יחד עם שיח חופשי של המפקדים והלוחמים עם בני נוער לקראת גיוסם לשירות הצבאי.

במסגרת הערב יפגשו בני הנוער עם מפקדים בכירים ועם מגוון לוחמים מיחידות היבשה, ישמעו על מורשת קרב, יחשפו למגוון תפקידי הלוחמה ויקבלו הצצה לשירות הקרבי המתקרב . בנוסף, יתקיים פאנל מפקדים לוחמים מהשטח אשר יענו על שאלות בני הנוער.

לאירוע יגיעו 'התקווה 6' בהופעה מיוחדת עם הלהיט החדש שהוציאו- 'המנון הלוחם', שמדבר כולו על אתוס הלוחם ונועד כמחווה לשירות הקרבי.

האירועים הקודמים בסדרת אירועי ״קרבי על הבר״ התקיימו בהצלחה בשיתוף עיריית תל-אביב, עיריית חיפה, עיריית רחובות ועיריית באר שבע. האירועים הבאים עתידים להתקיים בערים נוספות בארץ.