פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה באדיבות PassportCard קיבל פספורט ליפן: מאמצת חדשה לשגיא מוקי תמונה באדיבות PassportCard

חברת PassportCard תאמץ את הג'ודוקא ואלוף אירופה בדרכו לאולימפיאדת טוקיו 2020

תמונה באדיבות PassportCard

חברת PassportCard חתמה על הסכם ליווי וחסות לג'ודוקא הישראלי המבטיח שגיא מוקי מנתניה, פעמיים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו, לקראת אוליפיאדת טוקיו שתיערך בשנת 2020.

מוקי הינו אחד מהספורטאים הבכירים בענף הג'ודו הישראלי והראשון שזכה באליפות אירופה בשתי קטגוריות משקל שונות, ומעבר לחסות ולמלגה הקבועה שיקבל מ- PassportCard, תעניק החברה למוקי גם כיסוי ביטוחי מלא לביצוע ספורט תחרותי בחו"ל.

PassportCard, שאימצה בעבר גם את הג'ודוקא הנתנייתית והמדליסטית האולימפית מריו 2016 ירדן ג'רבי, שמה לעצמה למטרה לעודד את הספורט הישראלי, תוך תמיכה בספורטאים ובתרומה לקהילה.

"חברת PassportCard תלווה אותי עד אולימפיאדת טוקיו 2020 ומהמפגש הראשון איתם ידעתי שאני נכנס למשפחה חמה ואוהבת", אמר שגיא מוקי. "מעבר לשקט שהם נותנים לי לצורך האימונים, אקבל גם שקט בין הטיסות ובזמן השהות בחו"ל, ואני יודע שהם נותנים שירות מהיר ומדהים ושאין לי מה לדאוג לא פה בארץ ולא בכל מקום בעולם. שיהיה לנו בהצלחה".

יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard: "אנו מאוד גאים ללוות את שגיא מוקי במהלך הכנותיו לאולימפיאדת טוקיו. שגיא הוא ספורטאי נפלא ומהווה דוגמה לכולנו לעבודה קשה ומחויבות שמביאות לתוצאות. אנו מאחלים לו שימשיך וייצג את ישראל בכבוד ונהיה שם לצדו בדרכו לאולימפיאדה הקרובה".