פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חדר הכושר FIT NETANYA  יוצאים מהמסכים ועושים כושר בנתניה חדר הכושר FIT NETANYA 

עיריית נתניה השיקה חדר כושר לנוער בלבד, הראשון בנתניה "FIT NETANYA". ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "עיריית נתניה מקפידה לתת מעניים ולגבש פעילויות לטובת דור העתיד היקר"

חדר הכושר FIT NETANYA 

מועדון הכושר "FIT NETANYA" נמצא בדרום העיר ומשלב עשייה חברתית, לימודית והתנדבותית עבור בני הנוער בדרום העיר וכיום מציע גם פעילות גופנית.
המועדון מיועד לבני הנוער בכיתות ז'- יב' ומציע ערבי תוכן במגוון רחב של תחומים: העצמה, ספורט, מנהיגות, אמנות וכן קבוצות תהליכיות המקדמות התנדבויות בקהילה תוך מימוש כישוריהם הייחודיים של בני הנוער בקבוצה.

כחלק מהפעילות השוטפת של המועדון התווסף לאחרונה מתחם הספורט בו המועדון ממוקם לבין חדר הכושר ומעמיד בקדמת הבמה את הדגש החברתי-חינוכי-ספורטיבי שכל כך משמעותיים בגיל ההתבגרות.
את חדר הכושר מפעילים מדריך חברתי ומאמן מוסמך ומקצועי בקבוצות נוער קטנות (לנערות בלבד ומעורב), תוך מתן דגש על ליווי הנערים בתהליך ההתבגרות, הכוונה וייעוץ, קשר עם בוגר משמעותי ויצירת מפגש בין בני.ות נוער והקמת קבוצה חברתית מובילה במועדון.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר: "עיריית נתניה, מקפידה לתת מעניים ולגבש פעילויות לטובת דור העתיד היקר שלנו, כאשר מכון הכושר שפתחנו הינו נדבך נוסף במערכת זו, המאפשרת לבני הנוער, לפעול במסגרות חברתיות וקהילתיות, לנצל את שעות הפנאי שלהם, לבלות בנתניה ולאפשר להם גם שיוויון הזדמנויות בצריכת שירותים של בריאות ואורח חיים בריא."
עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ראש העיר, הממונה על נוער וצעירים הוסיפה: "חינוך לאורח חיים בריא הינו חלק מהערכים אותם אנו מעוניינים להקנות לבני הנוער שלנו. אין ספק בתועלת הפיזית והנפשית של ספורט ופעולה מוכוונת לאורח חיים בריא. על כן, אני יותר משמחה על פתיחת חדר הכושר החברתי לנוער המהווה לא רק מקום מפגש עבור בני הנוער אלא גם משפר תכונות חשובות בשלב ההתפתחותי הזה כגון דימוי עצמי, בריאות והפגה."

המיזם מופעל בשיתוף פעולה עם חברת המועצה תרצה גרינפלד, הממונה על הבריאות שקידמה תקציב ייעודי מתכנית "ערים בריאות" ותכנית "אפשרי בריא" וכן עם איב אופל, מתאם הבריאות בעירייה.
העלות לשימוש בחדר כושר הינה סמלית, כ-50 ₪ לחצי שנה ומאפשרת שוויון הזדמנויות וצמצום פערים בין בני.ות נוער ומספקת מענה מקצועי וחברתי הולם וראוי עבור כל אחד ואחת.
להצטרפות ופרטים נוספים יש לפנות לעמוד הפייסבוק/אינסטגרם הבמה נוער נתניה או בווטסאפ.