פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
גבאי. חוזר לתפקיד המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק רונן גבאי חוזר לתפקיד המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק גבאי. חוזר לתפקיד המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק

גבאי חוזר לקדנציה שניה, לאחר שבעבר אימן וניהל את קבוצת הנוער של טוברוק במשך שמונה שנים. יוסי בן שטרית יקודם לתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצות הצעירות. אריק איזיקוביץ', בעלי המועדון: "בית"ר טוברוק מציעה כיום צוות מקצועי מהטובים בארץ" 

בשנים האחרונות אימן גבאי במכבי קביליו יפו, ושימש כעוזרו של רוני לוי במכבי נתניה ובמכבי חיפה

 

גבאי. חוזר לתפקיד המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק

רונן גבאי חוזר לתפקיד המנהל המקצועי של קבוצת הנוער בבית"ר טוברוק נתניה, כך סוכם השבוע בפגישה שנערכה בינו ובין בעלי המועדון אריק איזיקוביץ'. יוסי בן שטרית יקודם לתפקיד המנהל המקצועי של כל הקבוצות הצעירות של המועדון וימשיך גם בתפקידו כמאמן קבוצת הנוער. גבאי מצטרף לקאלה דרשלר, שחקן עבר נוסף שחתם לאחרונה בקבוצה בתפקיד מאמן השוערים.

זוהי הקדנציה השניה של גבאי בטוברוק, לאחר שבעבר אימן את קבוצת הנוער של המועדון ושימש כמנהלה המקצועי של המחלקה במשך שמונה שנים. לאחר מכן עבר לאימון קבוצות בוגרים כמאמן הראשי של מכבי קביליו יפו, ולאחר מכן כעוזר המאמן של רוני לוי במכבי נתניה ובמכבי חיפה. כשחקן, גבאי נחשב למוכשר ומוערך, ומאחוריו קריירה ארוכה בליגות הבכירות בישראל: הוא כיכב במכבי נתניה משנות ה-80 המוקדמות ועד לסוף שנות ה-90 (ואף ענד את סרט הקפטן), ואף הספיק לעבור גם בהפועל ת"א, מכבי הרצליה ומכבי יפו.

אריק איזיקוביץ': "היכולות של רונן ידועות והיו מוערכות תמיד, וכיום הוא אף מביא עימו ניסיון בקבוצות ליגת העל – עובדה שאני מאמין שתסייע להכין את שחקני קבוצת הנוער לקראת המעבר לבוגרים. יוסי, שהוכיח את יכולותיו במועדון מאז שהגיע, ימשיך לאמן את הקבוצה - ובמקביל ינהל מקצועית את כל הקבוצות הצעירות, מתוך מטרה לחזק את עמוד השדרה המקצועי של המועדון כולו. לצד ההחתמה של קאלה כמאמן השוערים, וכמובן תחת עינם המקצועית של אמנון רז ומנהל העל המקצועי שלמה שרף, אני מאמין שבית"ר טוברוק מציעה כיום צוות מקצועי מהטובים בארץ, וראייה כוללת של התפתחות השחקנים לאורך השנים".