פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מייקל בוברוב  בא למועדון יו"ר חדש מייקל בוברוב

מייקל בוברוב מסכם עונה מלאה ראשונה כיו"ר בית"ר טוברוק ומגדיר מטרות להמשך: "להגדיל את מוערבות המועדון לקהילה ולהמשיך לדאוג לכל אחד ואחד מהשחקנים ומשפחותיהם"
כל מי שמעורב בכדורגל בעיר נתניה שמע את השם "בובי" במגרשה של בית"ר טוברוק, אולם השנה מעורבתו של בובי במועדון גברה במיוחד בתחום הסיוע לשחקנים והתרומה לקהילה והוא זכה לטייטל רשמי- יו"ר בית"ר טוברוק, תפקיד אותו הוא ממלא באהבה עצומה והתנדבות מלאה. 

 

מייקל בוברוב בן ה-47 או כפי שהוא מכונה בפי כולם "בובי" מעורב בבית"ר טוברוק בהתנדבות כבר למעלה מ-8 שנים. עד לפני כשנה וחצי מילא בעלי המועדון אריק איזיקוביץ' גם את תפקיד יו"ר, אבל התרומה והנתינה העצומה של בובי למועדון לא נעלמה מעיניו של איזיקוביץ שהחליט להפקיד בידיו את מושכות התפקיד. 

אנקדוטה מעניינת היא שלמרות שבובי מעורב במועדון למעלה מ-8 שנים, בנו אסף בן ה-13 הגיע למועדון רק לפני 3 שנים, זאת לאחר שהשתפשף במועדונים אחרים והוכיח כי הוא שייך לרמות הגבוהות של טוברוק.

בתקפיד החדש אחראי בובי על הטיפול בצרכי הקבוצות, סיוע לשחקנים בפרט ולמשפחותיהם בכלל והיה אחראי על פרויקטים של תרומה לקהילה בהם היה מעורב המועדון.
סוף העונה היא הזדמנות מצוינת להבין מבובי עצמו איך הוא רואה את התפקיד המחייב.
איך תסכם את השנה הראשונה המלאה בתפקיד?
"אמנם הטייטל הוא חדש, אבל אני מכיר את המועדון כבר הרבה שנים. טוברוק היא כמו משפחה עבורי והכניסה לתפקיד הייתה מאוד טבעית וחלקה עבורי. יש פה צוות מדהים של אנשים שכיף לעבוד איתם. החל מהבעלים אריק איזיקוביץ' שמדהים אותי כל פעם מחדש ברמת המוערבות שלו בפרטים על כל שחקן ושחקן, בהבנה ובאמונה בדרך המיוחדת שהוא התווה ומתווה במועדון גם אחרי כ"כ הרבה שנים בקבוצה.
אבל זה לא רק אריק, זה גם המנכ"ל גל יעקב, שנכנס לנעליו הגדולות של אחיו שוקי ועמד בכל הציפיות בכל התחומים. זו אחראית המשרד לירז דורון שבלעדיה אף אחד במועדון לא היה מוצא את הידיים והרגליים וכמובן כל הצוות המקצועי שכולל את המאמנים ואת מנהלי הקבוצות. מנהלי הקבוצות הם אנשים מדהימים שעושים את עבודתם בהתנדבות מלאה ובראשם אבי אוחיון שמנהל את קבוצת הנוער כבר למעלה מ-10 שנים.
לגבי העונה באופן ספציפי, אני חושב שעברנו עונה הפכפכה אך מעניינת ומרתקת שהסתיימה בטעם מתוק במיוחד עם הזכייה של נערים א בגביע. אבל קטונתי מלדבר על הצד המקצועי , בשביל זה יש במועדון כפי שכבר ציינתי את אנשי המקצוע הטובים בישראל בראשות שלמה שרף.
מבחינתי העונה היא הצלחה כי הצלחנו לקדם מיזמים של תרומה לקהילה בעיר עם שחקני הקבוצה והצלחנו לסייע לכל שחקן ושחקן שהיה זקוק לכך".
אתם נפרדים מהמנהל המקצועי השנה, האם זה ישפיע?
"קודם כל אני רוצה להודות למוטי איווניר על שנה וחצי יוצאת מן הכלל במועדון. מדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה וכולנו למדנו ממנו המון גם בפן המקצועי וגם בפן החינוכי ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו בקריית שמונה. אני אנצל את ההזדמנות לברך גם את המנהל המקצועי החדש, אמנון רז שכולנו מכירים את הרזומה העשיר והמרשים שלו ואני בטוח שהקבוצה תמשיך בדרך החיובית גם איתו".

ומה תאחל לעצמך לעונה הבאה?
בובי: "להמשיך להנות ממה שאני עושה במועדון ולהמשיך לראות את הילדים הללו גדלים ומתחנכים על הערכים של המועדון שמעבר לכדורגל מדברים על תרומה לקהילה, על אזרחות טובה, חינוך לערכים וכל אותם הדברים שהופכים אותם לאנשים טובים יותר ולא רק שחקנים טובים יותר".