פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
המאמן החדש:בן שטרית קבוצת הנוער בית"ר טוברוק רשמה שני ניצחונות בארבעה ימים המאמן החדש:בן שטרית

רק לפני שבוע היה נראה שקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק נמצאת לקראת סכנת ירידה ממשית, בשבת האחרונה ועם מאמן חדש על הקווים ושני ניצחונות מרשימים בטוברוק יכולים כמעט לנשום לרווחה

תקופה לא פשוטה עברה לאחרונה על קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק שסבלה מאחת העונות החלשות ביותר שעברו על המועדון ורצף של תוצאות חלשות הוביל את הקבוצה למאבק בתחתית הליגה.

 

 

בעקבות היכולת והתוצאות החלשות החליט איזיקוביץ לאחר ההפסד 1-0 להפועל באר שבע שקירב את הקבוצה מרחק נקודה אחת מהמבחנים נגד ירידה לזעזע את המערכת ולאחר פגישה עם המאמן גיל פישל הודיע לו על סיום תפקידו בקבוצת הנוער.
מי שהופקד על הצלת המועדון הוא מאמן קבוצת נערים א של המועדון יוסי בן שטרית שקיבל עליו את המושכות להוציא את העגלה מהבוץ במחזורים שנותרו עד סיום העונה.
המינוי הפתיע אותך?
בן שטרית: " ברגע שקיבלתי את ההודעה מאריק, זה היה מבחינתי צו 8. בדרך כלל לפני כניסה לתפקיד האדם חושב על התפקיד והאם זה מתאים לו, אולם במקרה הנוכחי התשובה שלי מיד הייתה "כן", משהו בתוכי אמר לי שאפשר לעשות את זה וכשהמשפחה קוראת קשה מאוד להגיד לא".
המשחק הראשון היה מול היריבה לתחתית בית"ר ירושלים, משחק על 6 נקודות, איך התכוננתם?
בן שטרית: "למזלי הרב, קיבלתי קבוצה מסודרת ומאורגנת מהמאמן הקודם. ידעתי שבזמן כ"כ קצר אין באפשרותי לשנות את פני הדברים ולכן הדגש במהלך השבוע היה בעיקר מנטלי. הרבה עבודה קשה, אמונה ורצון"

השחקנים הגיעו למשחק החוץ הקריטי דרוכים ומוכנים. בדקה ה-5 בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 1-0, אולם השחקנים של בן שטרית הראו אופי ולחימה ומעט לפני הירידה למחצית, השוו את התוצאה ל-1:1 משער של לידור חדד.

במחצית השנייה, היכולת על כר הדשא השתפרה, כניסתו של המחליף ליאל כהן שינתה את השטף במשחק ההתקפה של טוברוק וכרבע שעה לסוף המשחק סחט כהן כדור עונשין מ-11 מטר אותו בעט לידור חדד פנימה והשלים צמד. כ-3 דקות לסיום, חתם עדן דהן את תוצאת המשחק 3:1.

המשחק מול מכבי ת"א

שלושה ימים לאחר הניצחון הגיעה להתארח בטוברוק קבוצת הצמרת של מכבי תל אביב.
כבר בדקה ה-3 עלו טוברוק ליתרון על הלוח משער של איתן רצון וזו גם הייתה תוצאת המחצית.
במחצית השנייה מכבי ת"א שלטה במשחק, אך מי שהגיעה למצבים מסוכנים הייתה בית"ר טוברוק, שבשורה של התקפות מתפרצות סיכנה מספר פעמים את שערה של האורחת מתל אביב. בדקה ה-92 ממש לפני השריקה לסיום, הצליחו המארחים לתרגם מתפרצת נוספת לשער מרגלי רוי עמוס שהבטיח את הניצחון שנתן את האות לחגיגות.
כעת כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, התרחקה בית"ר טוברוק מרחק 7 נקודות מקרבות ההישארות בליגה ובשבת תתארח במשחק תחתית נוסף בפ"ת למשחק מול מכבי המקומית שניצחון בו יבטיח את השארות הקבוצה לעונה נוספת בליגת העל.

אריק איזיקוביץ': "הרבה גבות הורמו בשבוע האחרון בעקבות ההחלטה להיפרד מגיל פישל, אבל הרגשתי שזה הזמן לבצע זעזוע כי זו תהיה הדרך היחידה למנוע עונה קטסטרופלית עבור המועדון. אני נמצא מספיק שנים בעולם הכדורגל על מנת לדעת מה טוב לקבוצה ולשחקנים ואני שמח שצדקת דרכי הוכחה פעם נוספת. למרות התוצאות הטובות בשני המחזורים האחרונים , השחקנים לא הביאו עדיין את הקבוצה לחוף מבטחים ואני מצפה ומקווה שהם ישלמו את המשימה כבר בשבת הקרובה".