פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שמיניסטים מאלדד הפגינו כנגד ההחלטה לביטול מסע ישראלי  סוף הסאגה: 20 אלף תלמידי י"ב יוכלו לצאת ל"מסע ישראלי" שמיניסטים מאלדד הפגינו כנגד ההחלטה לביטול מסע ישראלי 

ח"כ סימון דוידסון נרתם לסייע לתלמידי תיכון אלדד, ובעקבות פנייתו לשרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, הוקצו 10 מיליון שקלים לטובת הנושא. יובל אייזנמן, תלמיד י"ב באלדד: "מרגש מאוד ומסר חשוב לכולנו – אם רוצים משהו, צריך להתמיד בו"

שמיניסטים מאלדד הפגינו כנגד ההחלטה לביטול מסע ישראלי 

פרשת השביתה של תלמידי תיכון אלדד בנתניה הגיעה לקצה בצורה חיובית: תלמידי שכבת י"ב יוכלו לצאת השנה ל"מסע ישראלי", הטיול המסורתי המחבר את התלמידים לזהות היהודית והציונית במדינת ישראל.

מי שזכאי למניות רבות בפתרון הסוגיה הוא חבר הכנסת סימון דוידסון, תושב נתניה ממפלגת "יש עתיד", שהתגייס על מנת לסייע לתלמידי התיכון. בעקבות התערבותו של ח"כ דוידסון, הורתה שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, להקצות תוספת משמעותית בסך 10 מיליון שקלים לנושא. התוצאה: השנה יוכלו לצאת ל"מסע ישראלי" כ-20 אלף תלמידי י"ב שלא זכו לצאת למסע בשנה שעברה בשל משבר הקורונה, זאת בנוסף לתלמידי י"א היוצאים למסע מדי שנה.

מי שהובילו את המחאה מטעם שכבת י"ב, כמו גם את הפנייה לח"כ דוידסון, הם התלמידים בן ונק, אבישג רועה ויובל אייזנמן. "אנחנו מתרגשים מאוד וחשוב לציין שהעניין הזה לימד אותנו המון והעביר מסר חשוב לכל התלמידים – אם רוצים משהו, צריך להתמיד בו", אומר אייזנמן. "שכבת י"ב הפעילה את כל היכולות והמאמצים שלה, ולשמחתנו הוכחנו שיש לנו השפעה גדולה ועמדנו במשימה. הכי חשוב לנו להודות לח"כ סימון דוידסון, שהיה חלק בלתי נפרד מהמהלך המטורף הזה. הוא היה איתנו בקשר לאורך כל הדרך, לא הרפה עד שהשיג עבורנו את המטרה, ובזכותו כולנו נוכל לצאת למסע ישראלי".