פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: אבי כהן  חיסוני קורונה ראשונים מחר בנתניה צילום: אבי כהן 

מחר תתחיל קופת חולים כללית במתן חיסוני קורונה בנתניה. המתחסנת הראשונה תהיה ראש העיר מרים פיירברג איכר 

צילום: אבי כהן 

קופת חולים כללית מחוז שרון שומרון תתחיל לחסן צוותים רפואיים וכן מטופלים מחר (שני) בשעה 12:30 במרפאת עיר ימים של כללית בנתניה.

את ההתחסנות יפתחו מנהל המחוז, ד"ר ארז ליבל ומנהלת הסיעוד במחוז, פטריסיה צימרמן, יחד עם ראשי ערים ומועצות אזוריות.
המתחסנים הראשונים הם ראשת העיר נתניה - הגב' מרים פיירברג-איכר, ראש עירית חדרה – צביקה גנדלמן, ראשת המעוצה האזורית עמק חפר– ד"ר גלית שאול, ראש המעוצה אבן יהודה - אבי הררי, ראש המועצה מנשה – אלן שדה, ד"ר ארז ליבל - מנהל מחוז שרון שומרון של כללית, פטריסיה צימרמרן - מנהלת הסיעוד של מחוז שרון שמרון של כללית.

חדשות מקומיות - חיסוני קורונה ראשונים מחר בנתניה

הכנת אזור לחיסונים | צילום: אבי כהן 

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית "אני מתרגש לפתוח את מבצע החיסונים עם נציגי ציבור מאזור המחוז. יש לנו הזדמנות היסטורית להוביל מבצע לאומי בסדר גודל כזה. אני קורא לציבור להתחסן ולהיות קשוב לזמינות החיסונים לפי הודעות שאנו שולחים ללקוחות שלנו ומזכיר כי מדובר בחיסון שאושר על ידי ה FDA ומשרד הבריאות ונמצא בטוח ויעיל. ראשי הערים והמועצות מהווים דוגמה לתושבים באזור ואני מקווה שתוך זמן קצר נוכל לחסן כמה שיותר מטופלים של כללית ולהחזיר לנו את השיגרה בהקדם.

פטריסיה צימרמרן, מנהלת הסיעוד של מחוז שרון שמרון של כללית "מבצע ההתחסנות של כללית התחיל היום עם חיסוני עובדי מערכת הבריאות ומחר נתחיל לחסן גם את בני ה 60+ באזורים בהם קיבלנו את החיסונים הראשונים (נתניה ורעננה). בהמשך השבוע ובשבוע הבא אנו צפויים לקבל עוד חיסונים בהתאם לחלוקה של משרד הבריאות. האחיות שלנו עברו הדרכה לגבי החיסון כמובן והם נרגשות להוביל את המאמץ הלאומי למלחמה בנגיף הקורונה".