פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית ספר חיים חפר | צילום: נתניה נט בית ספר נוסף בנתניה יסגר בשל קורונה בית ספר חיים חפר | צילום: נתניה נט

תלמיד כיתה א' בבית ספר יסודי בנתניה אובחן כחולה קורונה, בית הספר יסגר החל ממחר

בית ספר חיים חפר | צילום: נתניה נט

תלמיד כיתה א' בבית הספר היסודי חיים חפר אובחן הבוקר (שלישי) כחולה קורונה. מחר ייסגר בית הספר המונה 607 תלמידים. שכבת כיתות א' והצהרון של שכבה א'-ב' יכנסו לבידוד. 

זו ההודעה שנשלחה הבוקר לכלל הורי בית הספר "הורים יקרים, לצערנו התבשרנו ממשרד הבריאות, שתלמיד בבית הספר אובחן כחולה מאומת.

היום האחרון שהוא היה בביה"ס הוא ביום חמישי, ה11.6. על כן, לפי הוראת משרד הבריאות, על ילדי כיתה א2 להיכנס לבידוד עד ה25.6, כולל.
הנחיית הבידוד כוללת את ילדי שכבת א' שהולכים לצהרון בית הספר.  הילדים בלבד מחויבים בבידוד ולא בני משפחתם. הורי שכבת א מתבקשים להגיע ולאסוף את ילדיהם. יתר ההורים רשאים לאסוף את הילדים היום אם רצונם בכך. בית הספר ייסגר החל ממחר ועד ה 25.6  אנו כמובן נשמור על קשר עם הילדים ונמשיך ללמד מרחוק.
נשלח מסמך עם הוראות מדויקות ממשרד הבריאות. אנו פועלים בשקיפות על פי הנחיות משרד הבריאות ומנהל חינוך נתניה. בברכת רפואה שלמה לכולנו".

בנוסף בית ספר חורב ברמת אפריים נסגר בשבוע שעבר לאחר שמורה אובחן כחולה בקורונה, הוא צפוי להיפתח בשבוע הבא. בית ספר יהודה הלוי ובית ספר חנה לבנות סגורים גם הם וצפויים להיפתח בשבוע הבא.

מעיריית נתניה נמסר "מינהל החינוך פועל בנושא על פי הנחיות משרד הבריאות".