פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: 123rf מחסור במקום בדירה או העסק? תשכירו יחידת אחסון צילום: 123rf

הבית או העסק קטנים מדי בכדי להכיל את כל הציוד והתכולה? לא יודעים מה לעשות על פריטים שאין לכם מקום לאחסן? אתם לא לבד. עם עליית מחירי הנדל"ן בישראל, הולכת ונוצרת בעיה חדשה שלא היתה מוכרת לפני מספר עשורים והיא מחסור במקום לאחסן חפצים שונים


צילום: 123rf

המחירים המאמירים הופכים את בעיית האחסנה למוכרת ונפוצה היום מאי פעם, אך גם הצמיחו מספר שירותים וטכניקות שיכולים לסייע לכם להתנהל עם תכולה וסחורה באופן הרבה יותר נוח ויעיל.
יש לכם רהיטים שאתם לא יודעים מה לעשות איתם? מחפשים מקום לאחסן בו את תכולת הדירה או שאתם בעלי עסק שמעוניינים במקום זול ובטוח לשים בו את הסחורה?
הכירו את השיטה שתיתן מענה לכל הצרכים האלה במהירות ובמחירים זולים משחשבתם.

השכרת יחידות אחסון

יחידת אחסון תכולה להשכרה היא אחד הפתרונות הכי מעניינים שקמו בשנים האחרונות.
במסגרת השירות אתם יכולים להשכיר יחידה פרטית שמממוקמת במתחם אחסנה המאפשר לכל מי שחפץ בכך, לשכור יחידה אחסון אישית שבה ניתן לאחסן כמעט כל מה שעולה בדעתכם.
חשבו על זה כמחסן פרטי ששייך רק לכם ושניתן להגיע אליו, להכניס או להוציא כמעט כל דבר שעולה בדעתכם.
יחידות אחסון להשכרה מנוהלות במסגרת שירותי אחסנה שבהם ישנו מתחם המחולק ליחידות אחסון בגדלים שונים.
מי שחפץ בכך, יכול לבחור יחידה בנפח הרצוי ולשכור אותה לכל תקופת זמן, החל מימים ועד שנים.
מדובר בפתרון מעולה למגוון מצבים שבהם אין לכם מספיק מקום כשבין המרכזיים ניתן למנות את הבאים:
1. מחסור במקום בדירה
כולם רוצים שיהיה להם מחסן בדירה אך לא תמיד העניין מתאפשר. השכרת יחידת אחסנה פרטית בקרבת מקום יכולה לתת מענה מושלם לצורך הזה.
2. מעבר דירה
ישנם מצבים שבהם אתם עוברים לדירה קטנה יותר שבה אין מספיק מקום לאחסן את התכולה. השכרת יחידה תפתור את הבעיה, במיוחד במצבים שבהם בני זוג עוברים לגור יחד ולא יודעים מה לעשות עם התכולה של אחד מהם.
3. מקום אחסנה לעסקים
התפתחות המסחר המקוון הביאה לכך שהיום יש יותר סוחרים באינטרנט משהיו אי פעם. בסופו של דבר כל אחד יכול לייבא מוצרים ולמכור אותם באתר אינטרנט, אך נשאלת השאלה היכן אפשר לאחסן את הסחורה? יחידת אחסון היא הפתרון המומלץ, מה גם שהיא נחשבת להוצאה מוכרת לעסקים, כך שהעלויות מתקזזות בהתאם.

מחיר יחידת אחסון

המחיר של יחידת אחסון נקבע לפי מספר גורמים:
1. נפח היחידה
2. המיקום של היחידה – במרכז הארץ העלויות מעט יותר גבוהות מפני שמחירי הנדל"ן יקרים.
3. זמן האחסון – התשלום נעשה על בסיס חודשי וככל שהתקופה ארוכה יותר, כך תשלמו עבור יותר חודשים אך מצד שני תוכלו לקבל הנחה.
4. איכות השירות ומקצועיות חברת האחסנה.
5. עונתיות.
בדרך כלל מדובר על עלויות ממוצעות של מאות שקלים בודדים אך כמובן שהמחיר עשוי לעלות או לרדת בהתאם לנקודות שציינו.

דברים שצריך לדעת לפני ששוכרים יחידת אחסון

אין ספק שיחידת אחסון הן פתרון מעולה שמשלב גמישות, נוחות ועלויות זולות, אך יחד עם זאת כדי לקבל תמורה הוגנת לכספכם, חשוב להבין שלא כל חברות האחסון זהות וכדי להשכיר יחידת אחסון באופן הנכון, חשוב לבדוק כמה דברים.

יחידות אחסון מול מחסנים

רבים נוהגים לקרוא ליחידות אחסון גם מחסנים וזה בסדר גמור, לפחות עד שקוראים למחסנים יחידות אחסון.
הסיבה היא שיש מחסנים רבים להשכרה שאינם מחולקים ליחידות אחסון ואינם מעניקים לכם את החופש להגיע אל היחידה ולהשתמש בה באופן חופשי.
זה אולי יכול להתאים במקרים מסויימים אך בטח לא כדי להחליף יחידה פרטית.

רישיונות עסק

כדי להשכיר יחידות אחסון חייב בעל העסק לעמוד בתנאים רגולטוריים שאם לא כן, אתם עשויים לשים את הרכוש או הסחורה שלכם על קרן הצבי ולהסתכן בתנאי תפעול לא מקצועיים.

שמירה ואבטחה

כל יחידת אחסנה חייבת להיות מאובטחת באמצעות שמירה ומערכות צילום והתרעה.

מיקום היחידות

בדרך כלל מומלץ לשכור יחידות שקרובות אליכם מבחינה גיאוגרפית ולחסוך את הזמן והדלק שבנסיעות ארוכות בכל פעם שרוצים לגשת ליחידה.
גישה חופשית או חלקית
יש חברות שיעניקו לכם גישה חופשית של 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בעוד שיש כאלה שיגבילו אתכם. בדקו מה התנאים לפני שאתם חותמים על הסכם כזה או אחר.

ביטוח

השכרת יחידת אחסנה חייבת להיות מלווה בביטוח שניתן לכם במסגרת השירות. בדקו זאת.

השוו מספר הצעות מחיר

המחיר של יחידות אחסנה יכול להשתנות בין חברות האחסון ולכן חשוב להשוות הצעות מחיר תוך שימת דגש מיוחד לאופן האחסון, התנאים הכלליים והשירות שאתם מקבלים.
בסופו של דבר השכרת יחידת אחסון יכולה להיות פתרון מעולה ונוח במיוחד אך באותה נשימה צריך להדגיש את החשיבות של בחירה בחברה מומלצת שמעניקה לכם שירות מקצועי, נוחות מרבית וביטחון מלא.