פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: freepik הדרכות עבודה בגובה במפעל צילום: freepik

אלומיניום הוא מסוג החומרים האלו שיש להם כל כך הרבה יתרונות עד שאף אחד לא יהיה מופתע אם נגיד לו כי מדובר בחומר בו משתמשים הכי הרבה בענף הבניה. אלומיניום משמש מפעלים גדולים, אתרי בנייה מרשימים והוא שימושי מאוד גם עבור בתים פרטיים

צילום: freepik

ענף הבנייה יודע אחת לכמה זמן אירועים לא קלים בכלל. אין מי שחי את הענף ולא מכיר אירועים של נפילה מגובה, פציעות וחבלות. לכן משרד הבינוי והשיכון פתח בשלל תקנות כאשר המטרה המרכזית היא כמובן לעשות הכל על מנת שניתן יהיה להגן על שלומם של העובדים לאורך זמן.

בין שלל התקנות נולדה תקנה המכריחה למעשה מנהלים להעביר את העודים שלהם הדרכות מסודרות לעבודה בגובה. המטרה היא ללמד את העובד כיצד ניתן לעבוד בגובה בלי לפגוע באיכות העבודה אבל כן תוך כדי שמירה על בטחונו האישי ובטחון חבריו.

נכון להיום, במדינת ישראל אין אישור לעבודה מעל לגובה של שני מטרים מעל הקרקע ללא קבלת הכשרה מתאימה המגובה במסמכים הנדרשים. העובד נדרש לעבור את ההדרכה אחת לשנתיים, את המסמכים המאשרים לו כי עבר את ההדרכה המתאימה, עליו להביא לעבודה בכל יום. שימו לב כי שמירה על המסמכים היא דבר חשוב שכן לא פעם אנו עלולים לזהות פקחים כאלו ואחרים המגיעים לאתרי הבניה השונים ומטילים אימה וקנסות על העובדים באותו מקום.

הדרכת עבודה בגובה מקנה לעובד את היכולת לעבוד במגוון רחב של עבודות

לא פעם אנחנו נתקלים בלקוחות הטועים לחשוב כי הדרכה עבור עבודה בגובה מיועדת רק לאלו העובדים בענף הבניה. אבל, למעשה, עבודה בגובה יכולה להתרחש במגוון רחב של מקומות. לכן אנו בחברת המרכז להדרכות בגובה נותנים מענה בהדרכות לכל התחומים.
חישבו על כך, משום שההגדרה לעבודה בגובה היא כל עבודה מעל שני מטרים, גם במקרה בו עובד נדרש להגיע לנקודה גבוהה כדי לחבר משהו אפילו קטן, הרי שהוא נמצא תחת הקטגוריה של עבודה בגובה ולכן הוא מחויב לעבור את ההכשרה המתאימה.

ניתן לקבל הדרכות בכמה שפות

כפי שכולנו יודעים היטב לא כל העובדים בענף הבניה הם רק יהודים. רבים מתוך העובדים דוברים בשלל שפות לשם כך יש לנו מענה מסודר בדיוק עבור הדברים הללו. אצלנו תוכלו לקבל הדרכות בשפות כמו רוסית, ערבית וכן הלאה. זאת על מנת להבטיח כי העובדים ידעו בדיוק מה נדרש מהם וכיצד עליהם לפעול כדי להגיע לתוצאה טובה.

ההשקעה משתלמת עבור העובד

להוציא כסף על הכשרות זו פעולה ממנה רבים נוטים להימנע. אבל, האמת היא כי כאשר אתם עוברים את ההכשרה היכולת שלכם להרוויח מהמקצוע שלכם עולה באופן משמעותי. אין כל סיבה כי לא תהיה לכם היכולת לעבור בין עבודות, לשפר את המעמד שלכם כמו גם את הכישורים שלכם בתחומים שונים.
לאחר שתעברו קורס הכשרה מאלו המוסמכים לעשות זאת, תוכלו להרשות לעצמכם לעבוד בשלל עבודות שונות, גם כאלו שלא חשבתם עליהן לכתחילה.