עלו בסטייל. בנות נתניה גבירותיי, היסטוריה! עלו בסטייל. בנות נתניה
בנות נתניה הבטיחה את עלייתה לליגת העל לנשים בכדורגל. היו"ר ומייסדת המועדון, שלי ישראל: "החלום הגדול הוא לזכות באליפות ולארח את ליגת האלופות באצטדיון שלנו"
תעשו הרבה כבוד לקבוצת הכדורגל של בנות נתניה, שהבטיחה לאחרונה את עלייתה לליגה הבכירה, ליגת העל לנשים.
חדשות ספורט - גבירותיי, היסטוריה!
הקבוצה גברה 0:2 על השנייה בטבלה, מכבי כפר סבא, משני שערים בדקות קריטיות של נטלי טאטי (45) ושני ארוך (90) ובכך הגדילה את הפער בין השתיים ל-11 נקודות והבטיחה את הבכורה בטבלה לנתניה. 
יש לציין כי זו הפעם הראשונה שקבוצת כדורגל נשים מנתניה תזכה לנציגות בליגה הבכירה בכדורגל, זאת כאמור על רקע העובדה שקבוצת הגברים של המועדון ירדה לאחרונה בבושת פנים לליגה הלאומית. 
בנות נתניה, שמתנהלת ללא תקציב ומבוססת על הרצון הטוב, ההשקעה והאנרגיות החיוביות של השחקניות והצוות המקצועי והניהולי, מחזיקה במאזן מצוין בליגת הנשים השנייה, כאשר לזכותה 13 ניצחונות לעומת הפסד בודד, 39 נקודות (לעומת 28 של סגניתה מכפר סבא) והפרש שערים נפלא של 70 שערי זכות לעומת 6 שערי חובה בלבד! 
בצד המקצועי, קרדיט גדול מגיע למאמן חמאדה מרעי, בעבר שחקנה של הפועל כפר סבא ובני לוד, שכיכב גם בליגת כדורגל החופים. מרעי זוכה לשבחים רבים על עבודתו ובנתניה מקווים שימשיך להדריך את הקבוצה גם בליגה הבכירה. 
בראשון הקרוב (20:15, מגרש שפירא) יתקיים משחק ההכתרה הרשמי של נתניה, שתפגוש במחזור הסיום את האחרונה בטבלה, בנות אילת. נציג ההתאחדות לכדורגל צפוי להעניק לקבוצה את צלחת האליפות, כשבטקס המרגש ייטלו חלק גם נציגי אגף הספורט של עיריית נתניה.

הישג מרגש

מי שראויה למחמאות רבות על ההישג הכביר היא יו"ר הקבוצה שלי ישראל, שחקנית אס"א תל אביב ונבחרת ישראל, שייסדה את המועדון לפני שלוש שנים בצוותא עם אחת השחקניות המעוטרות בכדורגל הנשים, שרית שנער. 
"בעונה הראשונה והשנייה סיימנו במקום השני ופספסנו את העלייה ממש ברגע האחרון", אומרת ישראל. "השנה עשינו את זה בגדול ומדובר בהיסטוריה עבור בנות נתניה. אני עדיין לא מעכלת וזה באמת מאוד מאוד מרגש. כדורגל נשים הפך לאחרונה להיות פופולארי יותר ומתחילים לשמוע עליו. כמי שגדלה בעיר ומכירה כל מגרש פה, תמיד אמרתי שלא יכול להיות שנתניה לא תהיה בחגיגה הזו ואני שמחה שהרגע הזה הגיע".
חדשות ספורט - גבירותיי, היסטוריה!

יו"ר הקבוצה שלי ישראל

הכל התחיל בפייסבוק 

שלי ישראל הינה כאמור נתנייתית מבטן ומלידה ומתגוררת ברחוב גורדון במרכז העיר. למדה בביה"ס 'ביאליק' ובהמשך בתיכון 'שרת'. "תמיד אהבתי כדורגל", היא מספרת. "אבל כשהייתי ילדה לא היה כדורגל לבנות ותמיד שיחקתי עם בנים. בהמשך הוקמה בנתניה קבוצת נשים עמה התאמנתי שנה, אבל היא נסגרה ובמשך שנתיים – מגיל 13 עד 15, לא שיחקתי בכלל והייתי בדיכאון מזה". 
עם רקע כזה, ממש לא מפתיע שישראל הייתה זו שהרימה את הכפפה והקימה בשנת 2013 את בנות נתניה. "השאיפה הייתה לפתוח מועדון כדורגל נשים כדי שכל צעירה שרוצה לשחק כדורגל בנתניה תוכל לעשות זאת, ממש כמו שאני רציתי בזמנו", אומרת ישראל. "לכן, מעבר לקבוצה הבוגרת, היה חשוב לי מאוד לפתח גם את מחלקת הנערות. בהתחלה פתחנו חוג כדורגל, פרסמנו אותו בפייסבוק וכמה אימהות זרמו עם זה. התחלנו מ-3-4 בנות בספורטק והיום אני גאה לומר שבמחלקת הנוער שלנו יש 70 בנות".
בנות נתניה הקימה בשנה האחרונה קבוצת ילדות וקבוצת טרומיות בגילאי 8-13, הכוללות למעלה מ-30 שחקניות. כמו כן הוקמה נבחרת כדורגל נשים בתיכון אורט לייבוביץ' בנתניה, שזכתה במקום הראשון בליגת בתי הספר.         
על המטרות לקראת העונה הבאה בליגה הבכירה אומרת שלי ישראל: "בשנתיים האחרונות היה קשה מאוד לקבוצות שעלו ליגה. יש הבדלים גדולים בין הליגות לנשים, אבל אנחנו מקוות מאוד להצליח לעמוד באתגר. מעבר לזה, עלייה כבר השגנו והחלום הגדול שלי הוא שבעוד כמה שנים ניקח אליפות ונארח את ליגת האלופות באצטדיון שלנו".