ענת מאיר גיסיןענת מאיר גיסין - מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת בלוגים קבועה ל'נתניה נט'   

רשימת הפוסטים של ענת מאיר-גיסין

בלוג של ענת מאיר גיסין לכבוד יום האישה | פורסם ב- 08.03.2016

ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, נותנת טיפים לגוף ולנפש לנשים עסוקות, בנושא פעילות גופנית ואורח חיים בריא ומאושר. לרבות מאיתנו סדר יום עמוס וצפוף הכולל קריירה, משפחה, ילדים והיכולת לשלב הכל ולא לוותר על שום דבר.

לכתבה המלאה...


טיפים לשמירה על גזרה גם לאחר ארוחות ראש השנה | פורסם ב-13.9.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, מעניקה טיפים ועצות להרגלי תזונה נכונה ופעילות גופנית במהלך ראש השנה וארוחות החגים. גם כשהפיתויים של ארוחות החג מנסים להשתלט עלינו נוכל לשמור על הגזרה בעזרת כמה עצות
לכתבה המלאה...


כיצד נצליח להתמיד בפעילות הגופנית ולא "נישבר" | פורסם ב-23.8.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת כיצד להצליח להתמיד בפעילות הגופנית, ולא להישבר ואולי להפוך את האהבה למקצוע. רבים מאיתנו מחליטים להתחיל לבצע פעילות גופנית יום יומית וזה כמובן מצוין, מבצעים את הפעילות מספר שבועות, אולי פחות אולי קצת יותר, אך פתאום מוצאים את עצמנו "נשברים".

לכתבה המלאה...


מתיחות בעזרת מגבות רטובות | פורסם ב-30.7.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, נותנת לנו תרגילי כושר אותם ניתן לעשות באמצעות מגבת מטבח רטובה. חשוב מאוד לבצע מתיחות מידיי בוקר ובכלל, המתיחות מגדילות לנו את תווך תנועת המפרקים, מסייעות במניעת כיווץ שרירים, מסייעות לשיפור היציבה ותורמות להרגשה כללית נעימה של הגוף. אנו בעיצומם של ימות קיץ חמים, בואו נקל על עצמינו: קחו מגבת מטבח, הרטיבו אותה! 

לכתבה המלאה...


לצעוד נכון: תובנות והמלצות לקראת הצעידה, בצעידה ואחריה | פורסם ב-7.7.2015

ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת על צעידה, על חשיבותה, ונותנת לנו תובנות והמלצות לצעידה נכונה יותר ויותר אנשים מאמצים את פעילות הצעידה ומבינים את חשיבותה. הצעידה היא פעילות גופנית המתאימה לכולנו. הצעידה מסיעת לנו לפתח כושר גופני בהדרגה ולשמור עליו, מעלה את הדופק ומפתחת סיבולת לב ריאה, מסייעת בשריפת שומנים ומחזקת לנו את שרירי הגוף.

לכתבה המלאה...


חשיבות התזונה לשמירה על אורח חיים בריא | פורסם ב-2.7.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת על חשיבותה הרבה של התזונה במניעת מחלות ובטיפול בהן. ההכרה בכך מאפשרת לאדם להשפיע במידה רבה על מצבו הבריאותי על ידי בחירת התזונה המתאימה לו. התזונה ההוליסטית מאפשרת לנו לטפל במצבי חולי שונים ע"י התאמת התזונה למצבים אלה וע"י תוספת של ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא.

לכתבה המלאה...


אימון כושר פרטי להשלת קילגרמים מיותרים | פורסם ב-14.6.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת על הדרך האולטימטיבית להשלת הקילוגרמים המיותרים, חיטוב הגוף והיכולת לצעוד בגאווה בבגד ים בחוף. צעדתי כהרגלי עם בעלי בים את צעדת השבת שלנו, כשעה הליכה אינטנסיבית ולאחר מכן שתינו קפה, שיחה, וחזרה הביתה לארוחת בוקר.

לכתבה המלאה...


הכן גופך לקיץ בעזרת אביזר ה"גים סטיק" | פורסם ב-25.5.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
ענת גיסין מאיר מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, ממליצה לכם על אביזר חדש וידידותי המחטב את כל חלקי הגוף בדרך מענינת מאתגרת ידידותית ומבטיחה תוצאות למתמידים. עונת קניית ביגדי הים החלה וכולנו כמובן מנסים להראות במיטבנו, רובנו אנשים עסוקים, לא תמיד יש לנו את הזמן הנידרש ללכת לחדר הכושר, לסטודיו וכך אנו מפספסים אימונים!

לכתבה המלאה...


המתכון המנצח לגוף חטוב | פורסם ב-22.5.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
כיצד תוכלו ותוכלנה, להצליח לחטב את הגוף בצורה הנכונה והיעילה ביותר, לראות תוצאות ולשמור על גוף בריא חטוב ומועצב. הקיץ הממשמש על פיתחנו, בגדי הים היפים והאופנה הקיצית קורצת לכולנו, רובנו מביטים במראה על גופינו פעם ביום לפחות ומעונינים לעשות שינוי, מי גדול ומי קטן. ובעקבות כך, נחשפים לאוסף רב של דיאטות שכולם מדברים עליהן.

לכתבה המלאה...


זה הזמן להסיר את הבטן מהראש | פורסם ב-23.4.2015

כותבים בנתניה נט - ענת מאיר-גיסין
שורה של טיפים ותרגילים שיאפשרו לכם לחטב את גופכם,לשרוף שומנים וגם לשמור על כושר. מי מאיתנו לא היה רוצה גוף חטוב ומעוצב, בטן שטוחה בעלת קוביות ומשקל נכון, אבל מה לעשות, כמעט תמיד הקילוגרמים העודפים מפרידים בינינו לבין החלום. אז מה עושים ואיך מגשימים את החלום?

לכתבה המלאה...