פרסומת היכל התרבות
 זמן איכות עם הילדים תמונה: pexels 

לפעמים בשגרה השוחקת ובאורח החיים העמוס של כל אחד ואחת מאיתנו אנו לא מספיקים לבלות עם הילדים, לשמוע מה שלומם וליהנות מזמן איכות משפחתי. אז אם אתם גרים באזור נתניה והשרון ומחפשים אטרקציות משמחות לעשות יחד עם ילדיכם, אך לא ממש בטוחים מה מתאים ומה האפשרויות, אנחנו כאן עם רשימת האטרקציות המעודכנות ביותר

זה הזמן ליהנות יחד מיום כיף משמח בחברת האהובים עלינו ביותר.

קופצים ונהנים

אם מתחשק לכם ליהנות יחד מפעילות מלאה באנרגיה ואדרנלין, למה שלא תקפצו קצת יחד על טרמפולינות בפארק פליפ-אפ הממוקם בפרדסיה. בפארק טרמפולינות מכל הסוגים, יחד עם ג'ימבורי לקטנטנים, כך שמדובר במקום שמתאים למגוון גילאים ויכול להעביר לכם אחר צהרים משמח במיוחד.

ארוחה משותפת

הזדמנות נהדרת לבילוי עם הילדים, בילוי מהסוג שניתן גם לשבת ולדבר, זו ארוחת צהרים או ארוחת ערב משותפת. ואם כבר הולכים על ארוחה עם ילדים, אז כמובן שמגש פיצה נתניה זו אופציה חביבה על ילדים במיוחד.

חדר בריחה

אם בא לכם לאתגר את עצמכם בבילוי שדורש להפעיל את הראש להצליח לפתור חידות וליהנות מתחושת הצלחה, חדר בריחה זו הפעילות שאתם מחפשים. זו יכולה להיות הזדמנות נפלאה לשתף פעולה כמשפחה ולהצליח לפתוח את החדר תוך 60 דקות בלבד. חדרי בריחה יכולים להיות מפחידים, לאלו שחובבים את הז'אנר, אך זה ממש לא חובה ויש כאלו שמתאימים גם לילדים קטנים וכפעילות מגבשת לכל המשפחה.

בילוי בטבע

עכשיו כשיצאה השמש והאביב הגיע, בילוי בטבע היא אופציה נהדרת עבור גיבוש משפחתי וזמן איכות עם הילדים. אזור נתניה מציע שפע של אטרקציות ובראשן כמובן הים. מלבד הים, תוכלו ליהנות גם מיום בילוי בנחל אלכסנדר ושמורות טבע נוספות הממוקמות במרכז הארץ. היתרון בבילוי בטבע הוא האפשרות לבלות יחד שעות רבות, להתרשם מנופים מרהיבים ולחסוך בכסף. בין אם ילדיכם מיטיבי לכת, או שאולי אתם בכלל מעדיפים בילוי לעצלנים, אזור השרון מציע מגוון אפשרויות, כך שכל אחד יוכל למצוא את המסלול המושלם עבורו. כמובן שאף יום בטבע לא שלם בלי ארוחה טובה, וזו יכולה להיות הזדמנות נפלאה לארוז את סל הפיקניק וליהנות מיום בילוי משותף נפלא.

סדנה

עוד אופציה נהדרת לפעילות משותפת היא לעשות סדנה יחד. באזור נתניה תוכלו למצוא סדנת נגרות, סדנאות בישול, סדנאות פיסול בקרמיקה ועוד. סדנה זו אפשרות נפלאה לאלו מכם שמעוניינים בבילוי עם תוכן, כזה שיעשיר את ילדיכם ויספק עניין. הסדנאות יכולות להתבצע בבית ומחוץ לו, בהתאמה לכל משפחה והצרכים והרצונות שלה. סדנאות הן דרך נהדרת לגלות תחביבים חדשים ולחלוק את תחומי העניין יחד עם כל המשפחה באווירה חווייתית.

פארק השלולית

אם תרצו לשלב בזמן האיכות המשותף גם טבע וגם תכנים, פארק השלולית אשר ממוקם בנתניה הוא המקום המושלם לכך. המקום המושלם לילדים ומבוגרים שמתעניינים בבעלי חיים. בפארק ממוקמת שלולית החורף המהווה בית גידול לזנים ייחודיים של חיות. מלבד בעלי החיים תמצאו במקום גם פארק שעשועים ענק עם מתקנים שימלאו את ילדיכם באדרנלין. מדובר בפעילות שיכולה לשעשע את הילדים והמבוגרים במשך זמן רב, כך שמומלץ להקדיש יום שלם לבילוי בפארק.

לייזר טאג

פעילות מושלמת לילדים ומשפחות שמתים על אדרנלין ונהנים מתחרות משותפת זה כמובן מתחם הלייזר טאג הממוקם בנתניה. המשחק מציע תחרות אתגרית ומשעשעת עם כל האביזרים הנחוצים כמו רובי לייזר, תחמושת נוספת ובגדים שיסייעו לכם להיכנס לאווירה. אז אם אתם רוצים ליהנות מגיבוש משפחתי באווירה מצחיקה במיוחד, אל תוותרו על החוויה הזו.