פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס פורים 2022: חגיגות פורים בנתניה פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

קרנבל פורים בנתניה: הרצל סטריט מול וכיכר העצמאות החדשה בסימן "נתניה יוצאת מהמסגרת". ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את כל תושבי נתניה ואורחיה ליהנות מחגיגת פורים מיוחדת

פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

אחרי שנתיים מאתגרות בשל נגיף הקורונה, חוזרת נתניה לחגיגות הגדולות בהשתתפות תושבי העיר ואורחיה ובמעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר.

נתניה תלבש חג לכבוד פורים בהרצל סטריט מול וכיכר העצמאות ביום חמישי, 17 במרץ, בין השעות 10.30-14.30. במסגרת קרנבל הפורים, בהפקת היכל התרבות ובשיתוף מנהלת מרכז העיר, נתניה תצא מהמסגרת – נפגוש את פרידה קאלו, ואן גוך ופיקאסו עם עשרות להטוטנים, רקדנים, אמני רחוב, קוסמים ורקדנים.

כמו כן יתקיימו על הבמה המרכזית הופעות ילדים של מיכל הקטנה, הצמד הקומי עופר ומאור, מסיבת חג עם נופיקי והמסע של "בים בם בום" בשירי יורם טהרלב.

בנוסף ביום שישי 18 במרץ בין השעות 10.30-13.30 יתקיים בהרצל סטריט מול הפנינג אמני רחוב עם להטוטנים, מוסיקה, רקדנים והרבה מצב רוח.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את כל תושבי נתניה ואורחיה ליהנות מחגיגת פורים מיוחדת, צבעונית ושמחה, אחרי שנתיים במהלכם לא יכולנו לחגוג כמו תמיד ונאלצנו לחגוג בצמצום ולשמור על בריאותנו".