פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
"לצאת מהארון" מאת ציפי אלדר פתיחה חגיגית של תערוכת אמנות פלסטית בבניין עיריית נתניה "לצאת מהארון" מאת ציפי אלדר

ביום חמישי האחרון התקיימה פתיחתה של תערוכה ייחודית של חברי וחברות עמותת אמני נתניה. חבר המועצה אהרון אורגד שנכח בפתיחה "נתניה היא עיר המכבדת את אמניה ותושביה" בימים הקרובים, הבטיח, יחפש אולם תערוכות קבוע עבור אומני העיר 

"לצאת מהארון" ציירה ציפי אלדר

ביום חמישי האחרון התקיימה פתיחה חגיגית של תערוכת אמנות פלסטית במעמד חבר המועצה מחזיק תיק התרבות והמשנה לראשת העיר אהרון אורגד, ומנכ"ל היכל התרבות מר בני אפרים.
האמנים, חברי עמותת האמנות הפלסטית בנתניה הציגו את עבודתם בגלריה ובחלל המרכזי בבית העיריה. אוצרות התערוכה היו חדווה ארזי ורוני גרינברג.
בתערוכה הוצגו עבודות מגוונות: תמונות, פסלים, עבודות מנייר ומיצגים.
את הערב פתח מר אהרון אורגד שמסר את ברכתה של ראשת העיר לאמנים ולקהל שהגיע לצפות ולהתרגש מעבודותיהם. הוא הלל את המקום בו התערוכה מתקיימת ואמר כי "עיר שבבנין המרכזי שלה מתקיימת תערוכת אמנות, היא עיר המכבדת את אמניה ותושביה". יחד עם זה הדגיש שהוא מכיר בצורך להכשיר אולם, שיהווה בית עבור האמנים, בית בו יוכלו לפעול ולהציג את עבודותיהם באופן ראוי ומכובד. מר בני אפרים בירך אף הוא והדגיש כי בימים הקרובים ייערך סיור באולם המיועד.

אירועים בנתניה והסביבה - פתיחה חגיגית של תערוכת אמנות פלסטית בבניין עיריית נתניה

"לעבור דירה" צייר מוטי פן 

על התערוכה

בתערוכה השתתפו 39 אמנים, ביניהם מוטי פן, ציפי אלדר, תמר כשר, יהודה יהב, דוד מכבי, מירה שטרן ועוד.
לאחר הנאומים החל "שיח הגלריה" בו הוצגו העבודות על ידי חדוה ארזי. לדבריה, נושא התערוכה איפשר "לפתוח את הראש לכוונים שונים" וחייב חשיבה ועשייה יצירתית. "היו עבודות שהיה פשוט לראות את הקשר לנושא, ועבודות אחרות, שאנחנו האוצרות, היינו צריכות להתבונן בהן מספר פעמים כדי להבין את ההקשר".
באופן מעורר השראה הוצגו העבודות באמצעות מצגת. האוצרות יצרו קשרים בין עבודות שונות הנוגעים לשיטה, לצבעים, ולרעיון אותו האמנים רצו להביע. מספר אמנים סיפרו על עבודתם.
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ותוצג בבניין העירייה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00 עד לתאריך 28.3.19
אנו ממליצים לתושבי נתניה להקדיש שעה ולהגיע לבנין העיריה והפעם לא כדי לשלם ארנונה או להתלונן על מפגע זה או אחר, אלא לבוא כדי לחמם את הלב ולהרחיב את הנפש. וגם כדי להוקיר את עבודתם הנפלאה של אמני נתניה.