פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל לניאדו נדב חן הושקה תערוכת "מאירים את ישראל" בנתניה ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל לניאדו נדב חן

במעמד סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר נתניה הגב' מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל לניאדו מר נדב חן הושקה תערוכה המציגה שבעים מנורות לרגל מלאת שבעים שנה למדינת ישראל

ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל לניאדו נדב חן

הושקה תערוכת מאירים את ישראל, המסכמת חודשי עבודה יצירתיים בהם עוצבו שבעים מנורות סמל המדינה על ידי אמנים, ידוענים, אישי ציבור וצוות בית חולים לניאדו. המנורות המסמלות את שבעים שנות קיומה של מדינת ישראל מבטאות את רוחה של המדינה ואופיה המיוחד של העיר נתניה. מדובר בפרוייקט משותף לעיריית נתניה ובית חולים לניאדו, במסגרתו עוצבו המנורות והוצגו בכיכר העצמאות בנתניה ולאחר מכן ימכרו - ההכנסות ממכירת המנורות יהיו קודש לבניית פגייה חדשה לבית החולים המשרת את תושבי נתניה והשרון כולו.

אירועים בנתניה והסביבה - הושקה תערוכת "מאירים את ישראל" בנתניה

תיערוכת המנורות "מאירים את ישראל 

בהשקת התערוכה השתתפו סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן שציין "משרד הבריאות השקיע בשנים האחרונות משאבים רבים על מנת להפחית את אחוזי התמותה בפגיות, בניית מבנה חדש לפגייה בלניאדו משתלב בתכניות העבודה של המשרד, זה פרוייקט בעל ערך לכלל תושבי נתניה והשרון".
ראש העיר נתניה הגב' מרים פיירברג איכר אמרה "המוטיב של המנורה המסמלת את נתניה הוא ילדים, ילדי העיר שממשיכים להתחנך ולגדול בה כבר תשעים שנה. הפגייה החדשה מסמלת את המשכיות העם היהודי לדורותיו וכך גם סמל המנורה".
מר נדב חן מנכ"ל לניאדו "אנו בית חולים קהילתי המחובר לתושבי העיר והאיזור ורואים זכות לעצמנו לבנות פגייה חדשה שתעניק אופק של תקווה ובריאות למשפחות הפגים הקטנטנים" .
באירוע ההשקה השתתפו חלק מהמאמנים והידוענים שהשתתפו בעיצוב המנורות וביניהם תושב נתניה הכדורגלן מוטל'ה שפיגלר, שוערה האגדי של נבחרת ישראל, המוזיקאי יוני רועה והגב' אבלין ג'אן ששכלה את בנה בפיגוע בצומת קניון השרון בנתניה ועיצבה מנורה לזכרו.

המנורות המעוצבות יוצגו לציבור הרחב במהלך ימי חול המועד במשך 24 שעות בכיכר העצמאות, בסמוך לחוף הים וכן בהיכל התרבות העירוני.
מר מאיר מרק, סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ המנהל את הפרוייקט מסר כי גורמים עסקיים רבים בארץ ובחו"ל הביעו ענין לקחת חלק בפרוייקט ובימים אלו תתחיל מכירת המנורות. אתר האינטרנט של הפרוייקט מציג את כלל המנורות שעוצבו והציבור מוזמן לגלוש ולהתרשם מהפרוייקט.