פרסומת היכל התרבות
רונית זיו, תערוכה במתנ"ס קרית השרון תערוכת אומנות לא שגרתית מאת יוצרת לא שגרתית רונית זיו, תערוכה במתנ"ס קרית השרון

שבוע אחרון לתערוכה יוצאת הדופן של האמנית רונית זיו גרשטיין, בעלת שיתוק מוחין, המוצגת במתנ"ס קריית השרון

הכניסה לתערוכה חופשית ותמשך עד לתאריך 28.03.2017 במתנ"ס קרית השרון מזרח נתניה מבית החברה למתנ"סים הארצית.

רונית זיו, תערוכה במתנ"ס קרית השרון

השבוע מתקיימת תערוכה ייחודית במתנ"ס קריית השרון של הציירת רונית זיו גרשטיין. מדובר בתערוכת אומנות לא שגרתית – מאת יוצרת לא שגרתית.

הציירת, רונית זיו גרשטיין, מאובחנת מאז שהייתה בת חצי שנה כבעלת שיתוק מוחין. עם זאת, מאז הייתה בת חצי שנה, העבירה את כל חייה במאמץ להוכיח כי אין דבר שלא תוכל לעשות וכי היא שווה, למרות השוני.

רונית למדה בבית ספר, התגייסה לצבא, עבדה שנים רבות בדואר ישראל והתחתנה לבחיר לבה. לפני מספר שנים התוודעה לעולם האומנות והחלה לצייר את רחשי ליבה ביצירות אומנות צבעוניות ואופטימיות המשקפות בחדווה את כוח רוחה של ואת הדרך שעברה, שמוכיחה מדי יום, שאם רוצים - הכל אפשרי.

אירועים בנתניה והסביבה - תערוכת אומנות לא שגרתית מאת יוצרת לא שגרתית

מנהלת המתנ"ס, הגברת סמדר דרומי מספרת כי כי היא גאה לקחת חלק בפרויקט בעל ערך כה חשוב עבור הפרט ועבור הקהילה. "הסיפור של רונית הוא סיפור מעורר השראה שמוכיח כי בכוח הרצון אין דבר שלא ניתן להגשים ואנו מקווים שדרך ההתוודעות לסגולות הייחודיות שיש בה, כל חברי הקהילה ילמדו כמה חשוב לקבל ולהכיל את האחר, ולזכור כי הוא חלק בלתי נפרד מן המרקם החברתי שלנו. כארגון, אנו שמחים להביא לידי ביטוי אירועים השמים את ערכי הערבות ההדדית בקדמת הבמה ותורמים להנחלתם לציבור הרחב".