פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פורים בכיכר העצמאות | צילום: נורית מוזס וחן לאופולד פורים 2017: העיר נתניה צהלה ושמחה פורים בכיכר העצמאות | צילום: נורית מוזס וחן לאופולד

נתניה חוגגת פורים מהספרים עם קרנבל ססגוני שמח וצוהל עבור כל המשפחה (אנא התעדכנו באתר העירייה ובנתניה נט למקרה של שינוי בשל מזג האוויר)

האירוע יתקיים במדרחוב הרצל ובכיכר העצמאות החדשה ביום ראשון ה-12 במרץ, בין השעות 11:00-15:00.

פורים בכיכר העצמאות | צילום: נורית מוזס וחן לאופולד

חגיגית פורים המרכזית בכיכר העצמאות החדשה תתקיים במתכונת "פורים מהספרים", בקרנבל ססגוני שמח וצוהל עבור כל המשפחה. כמידי שנה, ייהנו המבקרים הצפויים להגיע מחגיגה צבעונית, מעניינת ומעשירה שתתקיים ביום ראשון ה-12 במרץ, החל משעה 11:00. את פני המבקרים יקבלו בילבי, הארי פוטר ודמויות נוספות מהספרים האהובים, בנוסף ייהנו החוגגים משלל מתחמים מגוונים- מתחם חלומות עם סיפורים אהובים לפני השינה, שעשועונים, משחקים נושאי פרסים וגם מתחם ארץ עוץ שיסחף את הילדים לתוך מבוך יחד עם דורותי, האריה, הדחליל ואיש הפח ויצעדו בעצמם בשביל הלבנים הצהובות לעבר הקוסם מארץ עוץ.

עוד יגיע לכיכר קרקס מרהיב וצבעוני עם הדמויות האהובות והמוכרות מ"דירה להשכיר", תהלוכה עם הדמויות ממיטב הספרות הישראלית והעולמית בליווי להטוטנים, נגני קבוצת מארש דונדורמה, הולכי קביים ומאות רקדנים שיסחפו את כל המשפחה.

לאירועי פורים במוזיאון, בשכונות ואירועי פורים לבני הנוער: הקלק/י כאן
למסיבות פורים: הקלק/י כאן