פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
אירועי קיץ בנתניה מבלים קיץ בנתניה: אירועי הקיץ הגדולים אירועי קיץ בנתניה | צילום: נורית מוזס

העיר נתניה חוגגת את קיץ 2016 עם מגוון אירועי תרבות, בידור ומופעים של מיטב האמנים בהם, עומר אדם, סטטיק ובן אל תבורי, דודו טסה, עדן בן זקן וחנן בן ארי ועוד. בנוסף, קונצרטים על הצוק, גינות מספרות, קרקס שנחאי, אירוע ספורטיבי לכל המשפחה בסימן אולימפיאדת ריו, פסטיבל ליצנות בינלאומי ומגוון פעילויות לילדים

עיריית נתניה, עמותת היכל התרבות ומנהלת מרכז העיר וחל"ת מציעים מגוון אירועי קיץ לקהל הרחב.  

אירועי קיץ בנתניה | צילום: נורית מוזס

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את כל תושבי נתניה ואורחינו להשתתף במגוון אירועי הקיץ שהכנו עבורכם, אירועי הקיץ השנה מגוונים ומותאמים לכל המשפחה, בהזדמנות זו אאחל חופשת קיץ מהנה ובטוחה"

9.7 יום ש' בשעה 21:00 כיכר העצמאות החדשה תארח את המופע "מהבלקן באהבה" עם מגוון צלילי מוזיקת העולם הצוענית והבלקנית
12.7 יום ג' בשעה 21:00 יגיע הזמר עומר אדם יגיע להרקיד את הכיכר עם הלהיטים הגדולים
14.7 יום ה' החל מהשעה 19:00 חגיגות יום הבסטיליה הצרפתי בכיכר העצמאות. החוגגים ייהנו ממיטב השאנסונים הצרפתיים, קריקטוריסטים שיעניקו לכיכר אווירה פריזאית, עמדות איפור פנים ואטרקציית צילומים עם מגדל אייפל ושער הניצחון.

17-21.7 בין השעות 22:00-19:00 יתקיים בכיכר שבוע אומנות רחוב איטלקית, במסגרתו יקשטו אמני רחוב מאיטליה את רחבת כיכר העצמאות בשלל ציורי מדרכות מרהיבים. בנוסף, פסלים חיים ומופעי תיאטרון רחוב ברחבת הכיכר.
21.7 יום ה'  סטטיק ובן אל תבורי יגיעו לספורטק יהלום מזרח נתניה במסגרת מסיבת full moon לנוער.

1.8 יום ב' בשעה 21:00 יגיע הזמר דודו טסה להופעה בכיכר העצמאות החדשה
2.8 יום ג' בשעה 18:00 עם יריית הפתיחה של המשחקים האולימפיים בברזיל נציין בנתניה את היום החגיגי באירוע ספורטיבי לכל המשפחה בכיכר העצמאות החדשה. במסגרת האירוע יקבלו המבקרים "דרכון" אותו הוא יחתימו בתחנות הפעלה ספורטיביות וחווייתיות מכל העולם. 

16-18.8 תארח העיר את פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות זו השנה השלישית. בפסטיבל יתקיימו עשרות מופעי חוצות, ליצנים אורחים מחו"ל, הצגות מקור, מיצגים ואטרקציות ייחודיות.

24.8 יום ד' בשעה 21:00 הזמרות האהובה עדן בן זקן ודיקלה בהופעה בפארק השלולית.

בין התוכניות הקבועות לילדים בחודשי הקיץ יתקיימו אירועי גינות מספרות, בהן יוצגו הצגות ממיטב אגדות הילדים ב-12 גינות ציבוריות ברחבי העיר. חובבי המוזיקה הקלאסית ייהנו מקונצרטים שבועיים על הצוק אל מול חופיה היפים של נתניה.