פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
תערוכה אומנים גלריה על הצוק  מי ייבחרו לאמנים הטובים ביותר בנתניה? עונות. חדוה בן דוד

כמדי קיץ, תיפתח בקרוב התערוכה השנתית של אמני נתניה. בתערוכה, העונה לשם ״עונות״, ייבחרו ארבע העבודות הטובות ביותר. הפרס למנצחים: תערוכה של עבודותיהם בגלריה על הצוק בקיץ הבא.

תערוכת "אמני נתניה" תיפתח בקרוב בגלריה על הצוק.

עמותת ״אמני נתניה״ נוהגת בכל קיץ לקיים את התערוכה השנתית של אמני העמותה בגלריה על הצוק בנתניה. זוהי מסורת ארוכת שנים, כשבמסגרתה 3 שופטים חיצוניים יבחרו את ארבע העבודות הטובות ביותר, כששלוש עבודות נוספות יקבלו ציון לשבח. ארבעת האמנים שהעבודות שלהם ייבחרו כעבודות הטובות ביותר, יקבלו בפתיחת התערוכה את פרס ראש העיר מידה של ראשת העיר, הגברת מרים פיירברג -איכר. הפרס שיקבלו האמנים המנצחים הוא הקמת תערוכה בגלריה על הצוק בקיץ הבא.

התערוכה השנה זכתה לשם ״עונות״, ומשתתפים בה ציירים, פסלים, צלמים, אמני מיצג ומיצב וכל אמן בתחום האמנות הפלסטית שהוא חבר בעמותת "אמני נתניה". ״השם עונות נותן מרחב עצום של יצירה חופשית, שכן יש אפשרויות רבות להתייחס למילה ״עונות״, אומרת אסתר רוקח, רכזת העמותה. ״אפשר להתייחס אל עונות השנה, קיץ, סתיו, חורף ואביב, אפשר להתייחס לעונת החגים, עונת המלפפונים, לחלק את עונות השנה למצבי רוח כגון דיכאון המגיע בחורף, ורומנטיקה באביב, להביא לידי ביטוי את העונות החקלאיות והגידולים המתאימים, או להביא זווית המתייחס לעונות במוסיקה. ישנן אין ספור אפשרויות, ובדרך כלל כל אמן לוקח את הנושא כפי שהוא רואה אותו ומתחבר אליו דרך האני הפנימי שלו. ישנם אמנים רבים לאורך ההיסטוריה שהתייחסו בעבודות שלהם אל עונות השנה, ואמני העמותה בהחלט מקבלים השראה מכך״.


אירועים בנתניה והסביבה - מי ייבחרו לאמנים הטובים ביותר בנתניה?

 

בחירת השופטים בעבודות המנצחות תתקיים ביום שלישי, ה-18.8, ושמות הזוכים יפורסמו באירוע הפתיחה, ב-28.8 במעמד ראשת העיר.

הגלריה, המתקיימת ברחוב המעפילים 19 (טיילת שקד) בנתניה, פתוחה לקהל הרחב מה-18.8 ועד ה-5.9, בימים א׳ ה׳ בין השעות 17:00 עד 20:00 וג׳ ו׳ ושבת בין השעות 10:00 עד 13:00.

 

 

אירועים בנתניה והסביבה - מי ייבחרו לאמנים הטובים ביותר בנתניה?