פרסומת היכל התרבות
אירועי קיץ בנתניה פסטיבל הזמר העברי - פסטיווקלי 2023 בנתניה אירועי קיץ בנתניה

פסטיווקאלי של אהבה מתקיים זו השנה השביעית בשכונת עיר ימים בנתניה– שכונה שכל רחובותיה נקראו ע"ש אמנים לדורותיהם 

עיריית נתניה בהפקת היכל התרבות העירוני, מצדיעה זו השנה השביעית לזמר העברי עם מיטב אמני ישראל. הפסטיבל יחל בערב טו באב ולכן נקרא "פסטיווקאלי של אהבה". גם השנה יתמקד הפסטיבל בשלושה מוקדים בדגש על הפקות מקור של הפסטיבל בניהולו האמנותי של אילו גלבוע.

באמפיתאטרון קניון עיר ימים, (האזור מונגש)

ב-1.8.23 החזן אברהם פריד
ב-2.8.23 "חוגגים 60 ליוני רועה בשירים", במופע שיארח את הזמרים פבלו רוזנברג, קובי פרץ ואת הזמרת מאיה אברהם עם עיבודים חדשים ומקוריים לשירים האהובים. בין שיריו המוכרים: איזו מדינה, פרי גנך, כותל המזרח, נמס ממך, יום סבבה, מחרוזת מרגריטה, אהבה מעבר לפינה, יהי רצון, חלון לים התיכון, חברים בכל מיני צבעים ועוד..
ב-3.8.23 תופיע הזמרת המופלאה ריטה במופע החדש בו תבצע את להיטיה הגדולים, לצד שירים שלא ביצעה על הבמה מזה זמן רב, בהפקה מוזיקלית חדשה של רמי קלינשטיין ובליווי נגנים מהמובילים בארץ. בין השירים במופע: בוא, עטוף ברחמים, קחי לך, שרה ברחובות, מחכה, רגע פרטי, אני חיה לי מיום ליום, ימי התום, שיר אהובת הספן, עד שתעזוב, מחול מטורף ועוד רבים וטובים

בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין, (האזור מונגש)

ב-1.8.23 יעלה המופע "מעלה מעלה" - הצדעה ליוצרים והזמרים ברוק הישראלי לדורותיו, בהשתתפות הזמר והיוצר זיו רובינשטיין ולהקתו שיארחו את הזמרות דפנה ארמוני ושרי.
ב-2.8.23 יואב קוטנר בערב מחווה ליצחק קלפטר "עד עולם אחכה", שיארח את הזמרת יעל לוי והרכבים מוסיקליים נוספים.
ב-3.8.23 בשעות אחה"צ מופע ילדים מקורי חדש "יהונתן וחברים": כוכב הילדים גיא פרידמן וצוות שחקנים ונגנים במופע הצדעה לשירי הילדים של יהונתן גפן ,עוזי חיטמן, נורית הירש ואהוד מנור.

במתחם הפיאנו, (האזור מונגש- כניסה חופשית)

הזמרים יהודה אליאס, דורית ראובני ואסף אשתר, יארחו חבורות זמר מכל הארץ, בכל ימי הפסטיבל, משעות אחה"צ ועד הערב, במיטב השירים בזמר העברי לדורותיו.

מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים: "פסטיבל הזמר העברי הוא חגיגה רבגונית של הזמר העברי לדורותיו, הולכת ונרקמת לקראת ט"ו באב - פסטיווקאלי של אהבה.זהו פסטיבל רב-דורי, רב-סגנוני אשר מותאם לטעמו של כל אוהב זמר עברי. אני קורא לתושבי העיר, להגיע לפסטיבל, ליהנות ממגוון ערבי זמר מותאמים לכל טעם, מצפיה במיטב אמני הזמר העברי, לשיר עם כולם ולשמוח בחגיגה השנתית הזו".

לכל אירועי קיץ 2023 בנתניה