פרסומת היכל התרבות
צילום: רן אליהו יריד התעסוקה העירוני חוזר לנתניה צילום: רן אליהו

יריד התעסוקה השנתי יתקיים השנה בפלנתניה ובו יציעו מיטב החברות במשק מקומות תעסוקה לקהל הרחב

עשרות גופי תעסוקה יציבו דוכנים ויציעו משרות אטרקטיביות במטרה להעניק לתושבי העיר היצע רחב של מקומות עבודה וגיוון משרות.
בין החברות שייקחו השנה חלק ביריד ויציעו משרות: סלקום, אלקטרה, אסם, משטרת ישראל, עלבד, בן בטחון, קופת חולים לאומית, תקשוב, זארה, קווים, רמי לוי, talk2me, שב"ס, ג'ייד קוסמטיק, KONE, רימקס, מלון VERT, נירלט ועוד.

היריד מהווה פלטפורמה לתושבי העיר המחפשים מקום עבודה חדש או הזדמנות לשינוי או שדרוג מקום עבודה קיים במגוון המקצועות המוצעים במשק, במקום נגיש.

יריד התעסוקה מופק באמצעות מרכז הזדמנות בתעסוקה הפועל תחת מינהל הרווחה והבטחון החברתי בעיריית נתניה.

"הגעתי ליריד התעסוקה של העירייה, היו שם הרבה דוכנים והסברים, אבל מרכז הזדמנות בתעסוקה משך את עיניי והגעתי לשם" סיפרה א' שהשתתפה ביריד התעסוקה לפני כשנה והוסיפה "התרשמתי, מסרתי את הפרטים וקבענו פגישת היכרות ראשונית, שבה דיברתי המון וחלקתי את החוויות הטובות והפחות טובות שהיו לי במהלך שנות עבודתי, אך כבר מפגישה זו הבנתי כי יש לי אוזן קשבת ואזכה לליווי מסור ומקצועי.

הפנו אותי לסדנאות של כתיבת קורות חיים, חיפוש עבודה ולבסוף, הכנה לראיון עבודה. הפגישות היו מקצועיות וענייניות מצד אחד, וגם סוג של טיפול ושל תהליך פנימי שלי עם עצמי.

הגעתי עם המון חששות ומגננות, עם תחושה של חוסר מסוגלות ויכולת נפשית ומנטלית לחזור למעגל העבודה אחרי כ"כ הרבה שנים מחוצה לו (4 שנים), ועזרו לי לעבור את כל המחסומים, להבין מה נכון ומה טוב לי".

ב' שהשתתפה בסדנת תעסוקה לאמהות מטעם מרכז הזדמנויות של עיריית נתניה משתפת:"הסדנה הייתה בשבילי מאוד מועילה. כבר מספר שנים עברו מאז משבר אישי שלי ואני נמצאת בבועה. הרגשתי שאני עם חוסר כלים להתמודדות עם קשיים, חוסר שליטה, אי ודאות, חוסר ביטחון. בראש הייתי עם המון מוטיבציה ורעיונות, אבל להוציא אותם לפועל - לא הצלחתי לבד. בסדנה קיבלתי כלים טובים להתמודדות ואני מרגישה שזכיתי להזדמנות גדולה לקידום האישי שלי בעולם התעסוקה ובכלל". 

יריד התעסוקה והזדמנויות יתקיים ב-10.7 באצטדיון נתניה (מתחם VIP) בין השעות 10.00-15.00.