פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 טקס התייחדות והנחת אבן פינה לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה צילום: דובר צה"ל

ביום רביעי התקיים טקס התייחדות והנחת אבן פינה לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה בסימן ״75 שנות חלוציות״ במרכז ההנצחה החילי בנתניה 

הטקס התקיים בראשות ראש אט״ל, אלוף מישל ינקו, ובנוכחות קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תת אלוף אריאל שימה, וראש עיריית נתניה הגברת מרים פיירברג.

ראש אט״ל, אלוף מישל ינקו אמר בנאומו ״יש משהו מרגש בשעה הזו, בעיקר כשמסתכלים על האנשים שנמצאים פה. בעיניי זה הסיפור האמיתי והיפה של צה״ל ושל עם ישראל, עם המחירים שהוא שילם אך גם עם היכולת להסתכל קדימה על העוצמות של הצבא והעם הזה.
הזדמנות מצוינת בערב כזה, להביא לידי ביטוי את מורשת החיל, המשרת את המדינה נאמנה ונלחם בכל מלחמות ישראל. אתם יכולים להיות גאים בחיל הטכנולוגיה והאחזקה, חיל מאוד חזק ועוצמתי.
הקמת מרכז החדשנות ומרכז המבקרים מסמלים את המורשת הענפה, את הנצחת הנופלים, ואת התקומה שלנו.״ 

קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תא״ל אריאל שימה: ״אנו כאן לזכור ולהזכיר, כי החיים של כולנו במקום הזה, החופש, צחוק הילדים על החוף- על כל אלה, שילמו בחייהם הנופלים והנופלות, והותירו לכולנו חלל עצום בלכתם.
משפחת חיל הטכנולוגיה והאחזקה נושאת עימה מורשת מפוארת ורבת שנים. פעילות החיל ותרומתו במלחמות ישראל, במבצעים, כמו גם בשגרה, נבנתה ונחצבה בידי דורות של אנשים מופלאים, והיא נכתבה בדמם של אחינו ואחיותינו האהובים״.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג: ״אנחנו נמצאים במקום שהוא הלב שלנו - אתר ההנצחה של חיל הטכנולוגיה והאחזקה ומרכז החדשנות של החיל. חיל הטנ״א הינו אחד החילות המרכזיים של הצבא ועיריית נתניה רואה את עצמה חלק משמעותי מחיל הטכנולוגיה והאחזקה.״