פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 חג הספר העברי נפתח ברשת הספריות צילום: נורית מוזס

אירועי חודש הספר בנתניה יצאו לדרך עם תכנית תרבות עשירה ומגוונת 

תכנית האירועים תוכננה השנה בסימן "מילה משותפת" והיא מאגדת היצע תרבותי מרשים בשיתוף כל יחידות התרבות בעיר.

גיל חובב פתח את ערב ההשקה המחודשת של הספרייה ע"ש דב"י, הלוא היא על סבתא רבא שלו (דבורה בן יהודה) וסיפר לקהל אודות ספרו החדש "לאהוב בעברית". בספרו הנוכחי, פרסם גיל את מכתבי האהבה של סבא וסבתא שלו: לאה אבושדיד ואיתמר בן אב"י. הערב לווה בשירה בציבור של צמד הגרשונים, ולילדים חיכו פינות משחק וסיפור חווייתיות ברחבי הספרייה.

פתיחת החגיגות במדיה טק העיר הוקדשה לערב ספרותי מיוחד במינו עם שני ענקי הספרות, דב אלבוים וחיים באר, ששוחחו על רגעים עמוקים ואישיים בתחנות מפגש בחייהם כירושלמיים, על הליך כתיבת ספריהם ועל החיבור למקרא ולארץ ישראל האהובה.

ספריית מדיה טק קרית השרון אירח את ההצגה המוצלחת 'רכבת המתנות של סבא וסבתא' של תיאטרון הקרון, בספריית מדיה טק גלי ים נהנו המשפחות מהצגת החוץ הקרקסית המשעשעת 'קרוואן' של תיאטרון אלמינא, ובספרייה ע"ש נדיבי הפתיע שחקן תיאטרון הגברת את המשתתפים בהצגה הלוליינית 'פנטסטיק'.

שיתוף פעולה שנרקם בין רשת הספריות העירוניות והמחלקה לתרבות תורנית, הביא לקדמת הבמה במסגרת המיזם קידושישי של ארגון צהר, סדרת הצגות ילדים בשם 'סיפורים לשבת', הצגות, ניגונים, ומסעות בארץ והרחק מכאן המתוכננות להתקיים בסניפי רשת הספריות מידי ימי שישי בצהריים, בשעה 12:00. ההצגות ללא תשלום, אך יש להירשם מבעוד מועד.

אירועי חודש הספר ייערכו בין התאריכים 1-22 ביוני.