גילעד רוקח אלוף העולם בקראטה גאווה מקומית: גילעד רוקח אלוף העולם בקראטה גילעד רוקח אלוף העולם בקראטה

גילעד רוקח, תלמיד כיתה י' בבית ספר אלדד הוא אלוף העולם בקראטה מסורתי בתחרות שנערכה ביום שישי האחרון. גילעד "הרגשתי סיפוק על שהצלחתי לשמור על התואר אלוף עולם" 

 

 

באליפות עולם בקראטה מסורתי שהתקיימה בקנדה ביום שישי, זכה תלמיד כיתה י' בבית ספר אלדד, גילעד רוקח, במדליית זהב במקצה המשלב קאטה (פרזנטציה) יחד עם קרבות. בנוסף זכה גילעד במדליית כסף במקצה קאטה אישית. 

גילעד, תושב נתניה, מתאמן בקראטה מגיל 5 במרכז קראטה פולג אצל אביו, משה רוקח, מאמן נבחרת ישראל ויו"ר איגוד ישראלי לקראטה מסורתי.

"כל מה שיכולתי לעשות זה להתאמן קשה ואת זה עשיתי בחודשים רבים של אימונים. הרגשתי סיפוק על שהצלחתי לשמור על התואר אלוף עולם באותו מקצה ואפילו נוסף לי עוד הישג במקצה נוסף של סגן אלוף עולם בקאטה" אמר גילעד והוסיף "אני גאה ושמח ומקבל תמיכה רבה ופירגון מהמשפחה, מהחברים ומהאנשים שמתאמנים איתי במכון ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות להם גם על התמיכה והפירגון ובעיקר לאבא שלי שהוא גם המאמן שלי שהוביל אותי את כל הדרך הזאת וחיזק אותי גם לפני וגם אחרי הניצחון ומכאן ממשיכים למטרות הבאות".

ספורט נוער - גאווה מקומית: גילעד רוקח אלוף העולם בקראטה

יהודית אדדי המורה של גילעד "גילעד שקט צנוע ועניו, הוא תלמיד מצטיין הלומד בחריצות במגמת הרפואה בבית הספר ואנחנו יחד עם ההנהלה עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע ולתת גב כך שיגיע להישגים המירביים בבית הספר".

יש לציין שגילעד קיבל חסות מחברת Play Sight שמחברת ספורטאים מכל העולם על פלטפורמה אחת.