שלו חזוט בתחרות כפי שפורסם בעיתון מקומי שלו חזוט - גיבור נתנייתי באבו-דאבי שלו חזוט בתחרות כפי שפורסם בעיתון מקומי

מדליית כסף לשלו חזות בתחרות ג'וגיטסו עולמית שנערכה באבו-דאבי. ביום שהוא חזר לארץ, תפסנו את אמו, דינה, לשיחה על הפחד לשלוח את בנה לאבו-דאבי ועל ההתרגשות מהזכייה 

שלו זכה במקום השני בתחרות ג'וג'יטסו עד גיל 18 שהתקיימה ביום שישי. 

שלו חזוט בתחרות כפי שפורסם בעיתון מקומי

שלו (16) לומד בתיכון אלדד בנתניה וחזר אתמול הביתה עם מדליית כסף וגאווה גדולה לעיר מתחרות הג'וג'יטסו העולמית בקטגוריית המשקל עד 66 ק"ג. הוא התחרה ללא סימנים מזהים וללא הנפת דגל מעל בימת הפודיום.

דינה חזוט, אמו סיפרה בראיון לנתניה נט שהתלבטה אם לשלוח את בנה לתחרות "הנסיעה היתה מלווה בלחץ מאוד גדול שלנו, הוא ילד בן 16 ואנחנו ההורים לא יכולנו להצטרף מאחר שהתחרות נערכה באבו-דאבי, זו השנה הראשונה ששישראל שולחת נציג ומאוד חששנו לשלוח אותו לבד למדינה עוינת, אבל הוא כל כך אוהב את זה והבטיחו לנו שיש אבטחה ושלא נפחד והתגברנו על החרדות, אמרנו שאם נוותר לא נגיע לשום מקום".

ספורט נוער - שלו חזוט - גיבור נתנייתי באבו-דאבי

שלו חזוט עם המאמן אמיר בוארון

שלו היה שחקן כדורגל במכבי נתניה מגיל 6 ורק אחרי הבר מצווה הוא התחיל להתאמן בג'וגיטסו אצל אמיר בוארון ממכון MMA Israel בקרית השרון, הוא צבר נקודות בכמה תחרויות בארץ, בשנה שעברה הוא התחרה באליפות אירופה וזכה בתואר 'סגן אלוף אירופה'. פנו אליו מהתאחדות הג'וגיטסו בישראל וביקשו שיצטרף לנבחרת וייצג את המדינה וזו הפעם הראשונה בה הוא משתתף בתחרות עולמית. 

"המאמן, אמיר בוארון, הוא מאמן בחסד, הוא דואג לילדים מ- א' ועד ת'. גם מתיכון אלדד הוא קיבל תמיכה מלאה, הן מההנהלה והן מהמחנך שלו. הוא בכיתת מצוינות ובית הספר העניק לו שעות תגבור בגלל כל השעות שהוא הפסיד באימונים" מספרת האם

ספורט נוער - שלו חזוט - גיבור נתנייתי באבו-דאבי

שלו חזוט. ווטס אפ אחרון לפני הגמר

רק כשהם נחתו בירדן הם שלחו תמונות ואת מספרי המדליות שהנבחרת זכתה, מאחר והם היו חייבים לשמור באבו-דאבי על פרופיל נמוך.

"הוא נסע מאוד נחוש, מספרת דינה "אמא אני מביא את זה", הוא אמר, האמין חזק והשקיע שעות אימון רבות, הוא נסע עם מטרה להביא כבוד למדינה, הוא בהיי מאוד רציני, לייצג את המדינה זה כבוד גדול,  הוא הבן הצעיר שלי, הגדול שחקן כדורגל במכבי נתניה, כולנו סביב הספורט, התחרות וההגונות, לדעת להפסיד, להתמודד עם כשלונות ונצחונות. אחרי קרב הגמר הוא אמר 'אמא נתתי את הכל והוא היה יותר חזק ממני'. מאוד ריגש אותי שהוא לא האשים את המתחרה שלו, בן המקום, מישהו מאבו-דאבי. הוא פשוט אמר "אמא הוא היה יותר טוב ממני" אנחנו מחנכים אותם לדעת להתמודד עם כשלון".

במהלך התחרות ועד שהגיע לביתו, תקשרו שלו ואמו רק בהודעות ווטס אפ.לאחר הנצחון כתב שלו לאמו"עכשיו צריכים להתמודד לתחרות הבאה".