"צריך לבוא מוכנים מנטלית למשחק קשה". עידן הררי הדרבי הראשון של העונה בין מכבי נתניה ובית"ר טוברוק יוצא לדרך "צריך לבוא מוכנים מנטלית למשחק קשה". עידן הררי

עוד השבת: קבוצת הנוער של טוברוק תנסה להמשיך את התנופה מהניצחון על אשקלון – ולהביא שלוש נקודות מבאר שבע. נערים ב' יארחו את הפועל חיפה בתקווה להוסיף עוד ניצחון לפתיחת העונה המרשימה. עידן הררי, מאמן הקבוצה: "יש לנו יומרות מאוד גדולות העונה"

ליגת העל לקבוצות נערים א' תפגיש בסוף השבוע לדרבי ראשון העונה את קבוצות נערים א' של בית"ר טוברוק ומכבי נתניה.

 

"צריך לבוא מוכנים מנטלית למשחק קשה". עידן הררי

 שתי הקבוצות החלו את העונה בגמגום וטרם רשמו ניצחון בשלושה משחקים, כאשר מכבי נתניה ממוקמת במקום האחרון בטבלה וטוברוק במקום ה-13.

קבוצת הנוער של טוברוק תצא לבאר שבע, בתקווה להמשיך את היכולת הההתקפית הטובה מהניצחון בשבת האחרונה על הפועל אשקלון: המשחק נפתח בבליץ של טוברוק, כאשר בדקה ה-26 כבר הובילה 3-0 משני שערים של שי ניב ופנדל של אופק מרום. בדקה ה-50 אשקלון צימקה את התוצאה, אבל טוברוק ידעה לגמור את המשחק משער של דניאל אגמי בדקה ה-72. שער של פז בלאי לזכות אשקלון בדקה ה-90 רק המתיק את הגלולה עבור הדרומיים, שטרם ניצחו העונה בליגת העל.
באר שבע, שרשמה עד כה ניצחון אחד בלבד העונה, ממוקמת במקום ה-11 בטבלה עם 3 נקודות, לעומת טוברוק שנמצאת במקום השמיני עם מאזן של שני נצחונות, תיקו והפסד (7 נקודות).

קבוצת נערים ב' של המועדון, שמובילה את טבלת ליגת נערים ב' צפון, פתחה את העונה בסערת כיבושים – ותקווה להמשיך ביכולת כשתארח את הפועל חיפה. מאמן הקבוצה, עידן הררי (בן 29), התייחס לפתיחה המסחררת של הקבוצה: "פתחנו טוב, כמו שציפינו מעצמנו לפתוח. יש לנו יומרות גדולות מאוד העונה בליגה, אבל זה לא אומר כלום, ובשבת האחרונה היה לנו משחק מאוד קשה נגד הפועל רעננה בחוץ: הובלנו 2-0 ו3-1, אבל במקום להבקיע את הרביעי ולגמור את המשחק ספגנו שער מצמק וברבע השעה האחרונה היו כמה דפיקות לב". על היריבה הבאה, הפועל חיפה, אומר הררי: "אסור להקל ראש בחיפה, זו יריבה טובה מאוד שיכולה לנצח אותנו גם בביתנו. אנחנו מקווים להמשיך במומנטום החיובי ולנצח, אבל בשביל זה צריך לבוא מוכנים מנטלית למשחק קשה".