גביע לביתר טוברוק יש גביע לביתר טוברוק גביע לביתר טוברוק

קבוצת נערים א' של בית"ר טוברוק השלימה מסע קסום בגביע המדינה עם זכייה מרגשת לאחר ניצחון 1:0 על מ.ס. אשדוד
עונה לא פשוטה עברה על קבוצת נערים א' של בית"ר טוברוק שסיימה במקום ה-10 בליגה, אולם בסיומה של העונה המיוחדת הזו זכתה הקבוצה בהנפה המיוחלת ובתואר מחזיקת גביע המדינה לנערים א'.

 

קבוצתו של המאמן יוסי בן שטרית שחווה בעצמו עונה מיוחדת, עם חודש אינטנסיבי שכלל זכייה בגביע, מינוי למאמן קבוצת הנוער והצלת קבוצת הנוער מקרבות התחתית, הגיעה למשחק הגמר מול מ.ס אשדוד באיצטדיון המושבה בפ"ת במטרה אחת בלבד- להביא את הגביע לטוברוק. 

ואכן שחקני טוברוק פתחו את המשחק במטרה לכבוש שער מוקדם ובדקה ה-12 עלי שתיוי העלה את טוברוק ל1-0 מבישול של בנימין אלגרישי שהחל מבעיטת קרן.
טוברוק המשיכה להפעיל לחץ ובדקה ה-15 שער נוסף של הקבוצה נפסל בטענת נבדל.

המשך המשחק, לא הוליד שערים למרות עדיפות קלה של שחקני אשדוד במחצית השנייה ושריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות בצהוב שחור.

ספורט נוער - יש גביע לביתר טוברוק
יוסי בן שטרית שהיה נרגש מאוד סיפר על החוויות של העונה : "עונה קשה ומאתגרת הגיעה לסיומה עם מתנה אדירה בדמות גביע המדינה. השחקנים שלי הוכיחו שיחידה מגובשת, מוסר עבודה גבוה ומקצוענות מביא להישגים. אני מודה להם על הדבקות בדרך לאורך העונה כולה ושמח שהם חוגגים את אחד מההישגים הגדולים של המועדון מאז הקמתו. בתחילת העונה היינו אחד מהמועמדים העיקריים לירידת ליגה וככל שהתפתחה העונה גילנו עליונות וכדורגל מצויין. בחודש וחצי האחרונים מעט התרחקתי מאימוני הקבוצה בגלל המשימה החשובה בנוער אבל השחקנים הוכיחו בגרות בלתי רגילה. השחקנים שלי קיבלו את המינוי בהבנה ובידיעה שאני עוזר להם להמשיך לשחק בליגת העל לנוער. רוצה לומר תודה למשפחה היקרה שלי שהיו איתי ברגעים הקשים והלחוצים העונה ולאישתי נטלי, שנתנה לי שקט לבצע את התפקיד שאני כל כך אוהב. לצוות המקצועי מוטי איווניר, עידן הררי, פיני בללי , שחר רז, לצוות הניהולי מיכאל בוברוב וגל. למנהלת הקבוצה מיטל מיימוני, לצוות המאמנים האדיר בטוברוק ולכל השחקנים. הגביע מוקדש לאריק איזיקוביץ שעבר עונה לחוצה ובהזדמנות זאת מודה לו על ההזדמנות והתמיכה שקיבלתי בעונה זו".