נערים א' בגמר גביע המדינה  קבוצת נערים א של בית"ר טוברוק העפילה לגמר גביע המדינה נערים א' בגמר גביע המדינה

אצטדיון רמת גן נצבע במהלך השבוע בצבעי חג. משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורגל לנערים א' הצליחו להביא לאצטדיון הוותיק כ-1500 צופים שהגיעו לצפות בדור העתיד של הכדורגל הישראלי מככב על הדשא. חלק נכבד מהקהל הורכב משחקני קבוצות הילדים השונות של טוברוק שהגיעו לאצטדיון במטרה לתמוך בחבריהם בהתמודדות מול בית"ר ירושלים
העונה של קבוצת נערים א' בהובלתו של יוסי בן שטרית ידעה עליות ומורדות אולם כבר מהפתיחה השחקנים הראו שהם מבינים את חשיבות המשחק.

 

 

למרות שבשבת שקדמה לדרבי ספגו שחקניו של בן שטרית הפסד כואב 2:1 מול בית"ר ירושלים, השלכות המשחק הקודם לא ניכרו על כר הדשא.
שחקני טוברוק פתחו את המשחק בצורה מצוינת ושתי החמצות גדולות של שחקניו של בן שטרית מנעו מהם יתרון המוקדם. בדקה ה-25 ובניגוד למה שהתרחש על כר הדשא, דווקא הקבוצה מירושלים הצליחה לכבוש ולעלות ל-1:0 וזו גם הייתה תוצאת המחצית.

מחצית שניה

עם פתיחת המחצית השנייה חזרו שחקני טוברוק לשלוט בכר הדשא. שחקניו של בן שטרית יזמו והגיעו למצבים אך התקשו לתרגם את השליטה במגרש לשער שיווין. 20 דקות לסיום המשחק, בית"ר ירושלים השתלטה על המשחק וכמעט הכריעה אותו עם כמה מצבים קורצים ליד השער של טוברוק. דווקא שנראה היה שהירושלמים יסיימו את המשחק עם כרטיס לגמר, הצליחו שחקניו של בן שטרית להראות הרבה אופי ולכבוש שער שיווין דקה לסיום הזמן החוקי , לקבוע 1:1 מראשו של רוי עמוס לאחר הרמה מבעיטה חופשית לרחבה, ולשלוח את המשחק להארכה.

הארכה

במהלך ההארכה, המאמץ הפיזי הרב שהשקיעו השחקנים בזמן החוקי נתן את אותותיו ולא נרשמו הזדמנויות יוצאת דופן ליד אף אחד מהשערים והמשחק הלך להכרעה בבעיטות עונשין מהנקודה הלבה.
כמו המשחק כולו גם בעיטות ההכרעה סיפקו דרמה ומתח. שתי הקבוצות שלחו את הבעיטה הראשונה פנימה כאשר לטוברוק כובש נועם בסטיקר.
הבעיטה השנייה של הירושלמים הלכה פנימה והחמצה של טוברוק בבעיטה הבאה הרחיקה את חניכיו של בן שטרית מהיעד הנחשק, אולם שוב, הרבה אופי של השחקנים הצעירים הביא לטוברוק את הניצחון. גל חסאן, גלעד אברמוב ורוי עמוס שלחו את הבעיטות שלהם פנימה בעוד בית"ר ירושלים מחמיצה שתי בעיטות אחת מהן לעצירה מעולה של שוער טוברוק יגאל בקר שהעניק לקבוצה את הניצחון 4:3 ונתן את האות לחגיגות.
ההישג מציב את קבוצת נערים א של המועדון במקום של כבוד בהיסטוריה של בית"ר טוברוק כקבוצה הבכירה ביותר שהגיעה למעמד גמר הגביע, לאחר שבעבר קבוצת נערים ב הגיעה למעמד אולם קבוצות נערים א והנוער הבכירות מעולם לא הגיעו למעמד המכובד.

כעת יתרכזו ההכנות ליריבה במשחק הגמר שיערך ב18.5 באיצטדיון שטרם נקבע מ.ס אשדוד שגברה בפנדלים באותה התוצאה (4:3) על הפועל פ"ת.
המאמן המאושר יוסי בן שטרית: "הגענו למשחק חצי הגמר בידיעה שמולנו מתמודדת יריבה איכותית וחזקה שניצחה אותנו פעמיים. ידענו שרק בהשקעה ועבודה קשה נוכל לנצח את המשחק. קיבלנו שער שהקשה על המשחק יותר וסחט מאיתנו הרבה אנרגיה. אני שמח שהשחקנים הפגינו אופי ומנהיגות הכניסו את המשחק להארכה והיו מאוד יעילים ושקטים בפנדלים. מודה לכל השחקנים על העבודה הקשה בתקופה האחרונה על העזרה ההדדית ועל החיבור המצוין. לכל שלב בגביע הגענו צנועים ומחויבים וכך נעשה גם בגמר. ההיסטוריה לא זוכרת את המקום השני ולכן נעשה הכל להביא למועדון שלנו כבוד ולעשות היסטוריה קטנה, תודה לצוות המועדון ולכל מי שהגיע לעזור ולתמוך וחג פסח שמח לכולם".