קבוצת ילדים א' מכבי נתניה ניצחון זו לא מילה גסה קבוצת ילדים א' מכבי נתניה

קבוצת ילדים א' (שנתון 2002) ממחלקת הנוער של מכבי נתניה, מציגה זו השנה השנייה, יכולות גבוהות ומממשת את הפוטנציאל שיש בה

עד כה, לאחר 19 מחזורים, מאזן הקבוצה עומד על 17 ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד.

 

 

המאזן החיובי מציב את הקבוצה במקום הראשון בטבלה, בהפרש של 8 נקודות ממכבי פתח תקווה הממוקמת שנייה, כאשר נותרו עוד 7 מחזורים לסיום הליגה.
במשחק הליגה האחרון של קבוצת 2002, אירחה הקבוצה את בית''ר טוברוק לדרבי נתנייתיו, כאשר מכבי נתניה הציגה שליטה מוחלטת במגרש. המשחק הסתיים בניצחון של 1-0.
בשבת האחרונה, אירחו שנתון 2002, את קבוצת הפועל ת''א ממחוז מרכז, הממוקמת גם היא במקום הראשון, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
המחצית הראשונה, הייתה שקולה. במחצית השנייה הפגינה מכבי נתניה שליטה במרכז המגרש ושלחה קדימה שחקנים רבים, אך לא הצליחה לכבוש. המשחק החוקי הסתיים בתוצאה מאופסת.
בדקה השנייה של הארכה, הכניע לירוי גבאי את שוער הפועל ת"א לאחר מבצע קבוצתי נהדר, שבסיומו בעט גבאי מעשרה מטרים אל הפינה הרחוקה של השער.

במכבי נתניה בירכו על ההישג וציינו כי זו השנה השנייה ברציפות בה מצליחה קבוצה להעפיל לחצי גמר גביע המדינה.
מאמן הקבוצה, ציקי צפיר, היא מאושר בסיום המשחק. לאחר שחיבק את שחקניו, אמר צפיר, "מגיעות מחמאות לכל השחקנים על העבודה הקשה לאורך כל המשחק. אני חושב שראו מי הקבוצה הכי טובה בשנתון זה. השחקנים הוכיחו אופי גדול כאשר הביאו את מיטב יכולותיהם למשחק קשה מאד ועמדו בו גבורה". עוד הוסיף צפיר "זו השנה השנייה שאני מלווה את הקבוצה הזו, וניתן לראות את הבגרות והשיפור המקצועי של השחקנים. הדרך, החינוך והמשמעת בקבוצה לא פחות חשובה ואנו שמים דגש על נושאים אלו בכל אימון ואימון. ברצוני להודות לסוזי גבאי מנהלת הקבוצה שמלווה אותי גם היא זו עונתה השנייה ועושה את עבודתה בצורה נהדרת ומבורכת''.