קבוצת טרום א' מכבי נתניה 6:0 לקבוצת טרום א' מכבי על טוברוק קבוצת טרום א' מכבי נתניה

קבוצת טרום א' (שנתון 2005) אירחה את בית''ר טוברוק לדרבי יוקרתי. הקבוצה הגיעה למשחק לאחר שבסיבוב הקודם ניצחה מכבי נתניה בתוצאה: 5-4

המשחק נפתח מצוין מצדם של המארחים. שער מהיר הובקע כבר אחרי 15 דקות.

 

קבוצת טרום א' מכבי נתניה

עד לדקה זו, לחצה מכבי את שחקני ההגנה של טוברוק. לכל אורך המחצית הראשונה, המשיכו שחקני מכבי נתניה לשלוח שחקנים קדימה בניסיון להבקיע את השער השני. השער הגיע זמן קצר לפני השריקה למחצית.
גם פתיחת המחצית השנייה הייתה סוערת ולוותה בהתקפות של שחקני מכבי. לאחר שתי דקות, ספגו האורחים שני שערים מהירים, והתוצאה עמדה על 4:0.
הלחץ של שחקני מכבי נמשך, ועד לסיום הם כבשו שני שערים נוספים, והמשחק נחתם בתוצאה 6:0.
מאמן הקבוצה מכבי נתניה,יגאל בן מנשה, היה מאושר מהתוצאה "הקבוצה עשתה התקדמות מתחילת העונה ורואים זאת באימונים ובמשחקים", אמר בן מנשה, "הצטרפות השחקנים החדשים לצד הוותיקים שידרגה את הקבוצה. אנו רוצים להמשיך ביכולת זו ולצעוד קדימה לצד הקפדה על החינוך והטמעת ערכים בילדים שהם הדור הצעיר שלנו".

דרבי נוסף באותו היום

קבוצת נערים ב' (שנתון 2000), התארחה אצל היריבה העירונית מטוברוק. פתיחת משחק חזקה מצד מכבי נתניה, גרמה לטוברוק לאבד כדורים.המחצית הסתיימה בתוצאה 1:0. 

המחצית השנייה הייתה מאוזנת יותר, שחקני מכבי נתניה רשמו שתי החמצות לכיבוש שערים בטוחים. שחקני טוברוק התבססו על התקפות מתפרצות, והשוו את התוצאה ל- 1:1. זו גם הייתה תוצאת המשחק.
המשחק התנהל ברוח ספורטיבית, ושתי הקבוצות הראו יכולת משחק טובה עם קצב, הקרבה ולחימה על כר הדשא.