עידן הררי נערים ב' טוברוק עלו לרבע הגמר עידן הררי, מאמן קבוצת נערים ב'

קבוצת נערים ב של בית"ר טוברוק הבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע המדינה לאחר משחק מותח מול עירוני קריית שמונה שהסתיים רק לאחר בעיטות הכרעה

ביום שבת האחרון הגיעה קבוצת נערים ב עירוני קריית שמונה למגרש בטוברוק על מנת להתמודד מול הקבוצה המקומית על הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה. 

 

עידן הררי, מאמן קבוצת נערים ב'

המשחק נפתח בניסיון של הקבוצה הביתית לייצר לחץ, אולם התקפה מתפרצת של קריית שמונה הובילה ליתרון של האורחת 1-0 בדקה ה-20, מאותו רגע החלה לשלוט במגרש ועד למחצית לא הצליחו שחקני טוברוק לייצר הזדמנויות משמעותית ליד שערה של האורחת. 

עם פתיחת המחצית, ערך הררי שני חילופים ששינו את מהלך המשחק והעבירו את השליטה לבית"ר טוברוק- ניתאי ביטן וחיים מקונן נכנסו והביאו לשליטה של טוברוק בשדה.
השליטה התבטאה בשער שוויון בדקה ה-60 של הקשר גלעד אברמוב שמשחק גם בקבוצת נערים א.
שער השיוויון הוביל למשחק מהיר בשני הצדדים כאשר שתי הקבוצות מנסות להכריע את המשחק לפני ההארכה אולם יכולת טובה של שני השוערים והגנות חזקות מנעה כיבושים נוספים בתום הזמן החוקי.
במהלך ההארכה טוברוק שלטה במגרש בעוד האורחים מהצפון ניסו להגיע להכרעה בבעיטות עונשין והצליחו במשימתם.
בבעיטות ההכרעה ניצחו טוברוק 4:2 כשקריית שמונה מחמיצה פנדל אחד ואת הבעיטה המכרעת מציל השוער אביב כחלון.

הניצחון הבטיח את מקומה של טוברוק ברבע גמר גביע המדינה וכעת היא מחכה לתוצאות ההגרלה שתערך בשבועות הקרובים על מנת לדעת מי תהיה יריבתה.
עידן הררי מאמן הקבוצה: " הגענו למשחק מול יריבה עקשנית, מאומנת וממושמעת וההבדלים בטבלה לא ניכרו בוודאי לא כשמדובר במשחק גביע. אני גאה באופי שהשחקנים הוכיחו ובמחויבות, אבל אנחנו חייבים לדעת שרק עבודה קשה ומשמעת בנוסף לכישרון והיכולת יקדמו אותנו הלאה ויובילו אותנו רחוק יותר ואנחנו חוזרים מהר מאוד לקרקע לקראת הדרבי החשוב מול מכבי נתניה בשבת".