קבוצת נערים ב' מאמן חדש על הקווים לקבוצת נערים ב' של טוברוק קבוצת נערים ב' | תמונה באדיבות טוברוק

לאחרונה הצטרף לבית"ר טוברוק מאמן חדש, עידן הררי בן ה-29 שיאמן את קבוצת נערים ב של המועדון וישמש גם כעוזר למאמן המקצועי של המועדון מוטי איווניר 
בסוף השבוע האחרון רשם הררי את משחקו הרביעי על הקווים כמאמן קבוצת נערים ב בהם רשם עד עתה 3 ניצחונות והפסד אחד

בסוף השבוע האחרון עמדה הקבוצה בפני אתגר קשה כשאירחה בביתה את מקבילתה מקריית שמונה. בתום משחק צמוד רשמה טוברוק ניצחון 3:2 משערים של דוראל לוי, לירון אטלן ורז לוי ונצמדה לצמרת הגבוהה של הטבלה כשהיא רחוקה 2 נקודות בלבד ממובילית הטבלה מכבי חיפה והשתיים יפגשו בסוף השבוע הקרוב למשחק בחיפה. 

הררי החל לאמן בגיל 15 באימון בבתי ספר לכדורגל במודיעין. בגיל 20 עבר לאמן במחלקת הנוער של עירוני מודיעין ולאחר כ-3 שנים החל לעבוד עם קבוצת הנוער של המועדון.
לאחר קדנציה בקבוצת הנוער, עבר הררי לאמן את קבוצת נערים של הפועל ראשל"צ ובסיום העונה חזר למודיעין ושימש כמאמן הנערים ועוזר מאמן לקבוצת הבוגרים ששיחקה בליגה ב. עד לאחרונה שימש גם כמאמן קבוצת הנוער של המועדון.
לפני כחודש וחצי קיבל הררי את הזמנתו של מוטי איווניר, המנהל המקצועי של טוברוק להצטרף למועדון כמאמן קבוצת נערים ב ועוזרו של מוטי.
עידו הררי: "אני שמח להצטרף למשפחת טוברוק, במהלך שנותיי בתחום שמעתי רק דברים טובים על המועדון ועל השחקנים שגדלו בו. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד לצד מוטי איווניר וצוות המאמנים המעולה וכמובן תחת אריק איזיקוביץ, מייקל בוברוב וגל יעקב. אני שמח גם על ההתחלה הטובה בקבוצה, אבל אסור לנו להסתנוור, יש לנו עוד דרך ארוכה ואני שואף לקחת את החברה הצעירים הכי גבוה שרק אפשר תוך כדי דגש על הערכים והמסרים החינוכיים של המועדון שאני מטמיע כבר מהיום הראשון בקבוצה בהתאם לרוח המועדון".