לחיצות ידיים בין השחקנים בסיום המשחק  ילדים א' – שרון: ניצחון יוקרתי בדרבי לחיצות ידיים בין השחקנים בסיום המשחק

הדרבי הראשון של העונה בין קבוצות ילדים א' של מכבי נתניה ובית"ר טוברוק הסתיים בניצחון למכבי. משחק מצוין של המכבים במגרשה הביתי של טוברוק ושליטה מוחלטת במגרש, הוכיחה שוב מדוע קבוצה זו, בשנתון 2002, זכתה באליפות בשנה שעברה

נצחון בדרבי הוא זריקת מרץ מוראלית לילדים ולצוות המקצועי

מכבי נתניה ובית''ר טוברוק הגיעו למשחק כשבמאזנם 5 מחזורים מושלמים עם 100 אחוזי הצלחה. טור הניצחונות של כל קבוצה עומד חמישה, לעומת אפס הפסדים. ערב המשחק, הגיעה מכבי נתניה עם הפרש שערים טוב יותר משל בית"ר טוברוק.

לפני פתיחת הדרבי, היה ברור כי לא מדובר בעוד משחק. לשחקנים היה ברור, כי ניצחון, קוטע למעשה רצף ניצחונות מרשים של הקבוצה היריבה והתבססות במקום הראשון בטבלה.
המשחק נפתח נהדר מצדם של האורחים ממכבי. הם הפגינו עדיפות במרכז המגרש ושליטה נהדרת בחלק ההתקפי. שליטה זו, באה לידי ביטוי בשער מהיר שהובקע כבר בדקה השביעית על ידי לירוי גבאי. 1-0 למכבי נתניה.
מכבי נתניה המשיכה לתת את הטון על כר הדשא ובדקה ה- 18 הבקיעה את השער השני. מתן לוי היה זה שהכפיל את התוצאה.
שחקני טוברוק ניסו לחזור אל המשחק ושלחו שחקנים רבים קדימה, שם פגשו בשחקני ההגנה של מכבי שהפגינו יכולת טובה ומנעו הבקעת שער. 2-0 בסיום.
שמחת שחקני מכבי הייתה רבה. מעבר לניצחון השישי ברציפות, פתחה הקבוצה פער של שלוש נקודות בצמרת הטבלה מבית"ר טוברוק הממוקמת במקום השני.
מאמן מכבי נתניה, ציקי צפיר, שמח על הניצחון והיכולת הטובה של שחקניו בדרבי. "השחקנים הוכיחו פעם נוספת שהם גברים", אמר צפיר, "|השחקנים שלי מתקדמים ממשחק למשחק וזה מאד חשוב עבורי. אנו מקווים להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלנו. ניצחון בדרבי חשוב למורל הקבוצה להמשך הדרך".
אתמול (שלישי) ניצחה הקבוצה במשחק גביע המדינה את איחוד בני כפר קרע בתוצאה 8-0 ועולה לסיבוב הבא עם יכולת משכנעת לטפס עד הגמר.