אוהדי מכבי נתניה יקר להם: אוהדי נתניה ממורמרים על מחירי הכרטיסים אוהדי מכבי נתניה

מחיר כרטיס למבוגר עומד השנה על 80 שקלים לאחר שבעונה שעברה היה אחיד – 50. כמות הקהל ירדה משמעותית. "ממש לא העלנו מחירים, החזרנו אותם למקום שהם היו שנים רבות", כתב הבעלים אייל סגל. האוהדים: "שום משחק בליגה הזו לא שווה יותר מ-60 שקלים"

מכבי נתניה סיימה את הסיבוב הראשון בטעם טוב במקום החמישי ומחר (שבת, 18:15) תפתח את הסיבוב השני במשחק ביתי מול הפועל חיפה. אלא שמעבר ליכולת על כר הדשא, את אוהדי הקבוצה מטרידים לאחרונה מחירי הכרטיסים. בעונה שעברה, כשהייתה בגדר "עולה חדשה", מחיר הכרטיס במשחקי הבית היה אחיד ועמד על 50 שקלים. העונה, החליטו בנתניה על החזרת מחיר הכרטיס למבוגר ל-80 שקלים, בעוד כרטיס לילדים, נוער וחיילים עומד על 40 שקלים. אוהדים רבים טוענים שהמחיר הגבוה הוא הסיבה להיעדרותם של אוהדים רבים מהיציעים העונה. על פי הערכות, ממוצע האוהדים במשחקי הבית עמד על כ-6,500 איש אשתקד והעונה ירד לאזור ה-5,000.

"ניסיתי בכוחותיי הדלים להסביר לכל המלינים על מחיר הכרטיס את ההיגיון שמאחורי החזרה ל-80 שקלים לעלות כרטיס בוגר, מחיר ששילמנו בנתניה מאז שנת 2000. על פי חלק מהתגובות, כנראה ללא הצלחה", כתב הבעלים אייל סגל בפוסט שפרסם בקבוצת האוהדים בפייסבוק. בתגובה לאחד האוהדים הוסיף: "יש שלב בחיים שמפסיקים לחכות שיעשו בשבילנו ועוברים לעשות עבור אחרים.
לא נכנס לכיסך וליכולותיך הכלכליות, אך בהחלט מצפה מאוהד המותג מכבי נתניה שאחראי על פרנסתו ויש ביכולתו, לשלם יותר על מנת שהצעירים והחיילים ואלו שאין ביכולתם ישלמו פחות.
ועדיין מחיר כרטיס בוגר (80 ש"ח) הוא המחיר ששילמנו בקופסא מאז שנת 2000 והוא לא תלוש מהמציאות. ולא, ממש לא העלנו מחירים, החזרנו את המחירים למקום שהם היו שנים רבות. למרות שכל העלויות גדלות בלי פרופורציה, אנחנו עדיין במקום שהיינו לפני כ-20 שנה".

כפי שכתב, התגובות של האוהדים לפוסט לא בישרו על שינוי מגמה. חלקם הציעו לו לתמחר ב-50 שקלים משחקים מול קבוצות שלא מושכות קהל, בעוד להשאיר את המחיר שקבע (80 שקלים) מול הגדולות. אחרים הוסיפו שלא בסדר לנצל את האהבה של האוהדים לקבוצה ומדובר בסכום יקר למשחק כדורגל בישראל. "מה לעשות, הקבוצה פחות טובה השנה וכמות הקהל ירדה אז צצות כל מיני תלונות", אמר אחד האוהדים. "אני בוכה על המחירים מתחילת השנה", סיכם אוהד נוסף. "שום משחק בליגת העל לא שווה יותר מ-60 שקלים, אבל לסגל יש את ההסברים שלו".