אייל סגל קריסת מערכות: נתניה הובסה 5:0 בידי הפועל חיפה אייל סגל

ההגנה של מכבי נתניה לא הייתה קיימת וללא ערן לוי גם אין התקפה. הפועל חיפה אמרה תודה רבה וטסה למקום הראשון עם ניצחון גדול. נס זמיר הצטיין עם צמד ושני בישולים

אף אחד במכבי נתניה לא דמיין פתיחת עונה נוראית שכזו. מילא בלי ערן לוי, אבל גם בלי הגנה. הערב (שבת) התבוסה 5:0 להפועל חיפה קברה את נתניה עמוק במקום האחרון. אמנם מדובר רק במחזור אחד, אבל הפרצופים המודאגים על הספסל יהיו חייבים למצוא פתרונות ראויים להמשך.
נתניה פתחה רע וספגה כבר בדקה השישית. בעיטה לא טובה של השוער דני עמוס הגיעה לדור מלול, שקיבל בחזרה מאלי אלבז ובעט מדויק לפינה הרחוקה, 0:1 להפועל חיפה. בדקה ה-20 הגיע הניסיון הראשון של הלבנים עם בעיטה ממרחק של ג'ונתן בורנשטיין, אבל הכדור חלף ליד הקורה. בדקה ה-35 תרגיל יפה של דיא סבע ברחבה, אבל גבי קניקובסקי לא הצליח להמשיך פנימה. דקה להפסקה התקפה נהדרת של חיפה הסתיימה בבישול של נס זמיר לרסמוס סויסטאד שכבש מקרוב, 0:2. הסיוט של נתניה נמשך שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כשזמיר פרגן הפעם לאלי אלבז, שסיים בקלות מול רשת חשופה, 0:3 בהפסקה.
המגמה נמשכה גם במחצית השניה. הגנת נתניה המשיכה לא לתפקד ובדקה ה-58 פרץ נס זמיר ללא הפרעה וכבש את הרביעי. ארבע דקות אחר כך השלים צמד אחרי עוד שגיאה בסדרה בלתי נגמרת בהגנת נתניה, 0:5 משפיל בסיום.