בן בריגה בן בריגה- הלב של מכבי "רימקס" נתניה בן בריגה

איך זה מרגיש לשחק בקבוצה האלופה, איך טלטלת החלפת המאמנים השפיעה על השחקנים אם בכלל והאהבה לכדורגל חופים. ראיון אישי עם היהלום המקומי בן בריגה

ליגת בנק יהב בכדורגל חופים נמצאת בעיצומה וכהרגלה מספקת לנו בעיקר כיף גדול מצד כלל הקבוצות המשתתפות אבל במיוחד מצדם של היהלומים המקומיים.
בן בריגה (26), תושב אור יהודה משחק במכבי רימקס נתניה זו העונה השישית ונחשב ללב הגדול של הקבוצה. בשיחה אישית אתו ניסיתי להבין איך הגיע לענף הכדורגל חופים השוני בין הכדורגל הקלאסי בו הוא משחק בליגה ב' מתוך בחירה לבין זה שבחוף.

איך הגעת לכדורגל חופים?

אני משחק כדורגל קלאסי, העונה שיחקתי בליגה ב' על מנת שאוכל לשלב את האהבה לכדור עם הלימודים- פחות אימון בשבוע. בליגות הנמוכות יש לא מעט דיבור על כדורגל חופים השחקנים חשופים לענף וחלקם כמוני אף נשאבים אליו. לשאלתך הגעתי לכדורגל חופים אחרי שנחשפתי אליו בטלוויזיה ועוקב בדריכות וכמובן השיחות עם החברים השחקנים. הגעתי לחוף דיברתי עם המאמן והתחלתי להתאמן. הקבוצה הראשונה שלי הייתה כפר סבא, והיום זו העונה ה-6 שלי בנתניה ואם זה תלוי בי – פה אני נשאר.
נתניה זכתה באליפות עונה שעברה, איך זה מרגיש לשחק בקבוצה הטובה בארץ? יש לחץ?
לפני הכל זו גאווה לשחק בקבוצה הכי טובה בארץ, כל שחקן שואף לשחק בקבוצה הטובה ביותר בענף שלו לאו דווקא בכדורגל. לחץ אני באופן אישי לא מרגיש, להיפך זה נתון שמדרבן אותך כי ברור שכל העיניים עליך וחשוב לך להיות הכי טוב אבל לפני הכל חשוב לי כחלק מהקבוצה לשמור על ההישג הזה ולהשאיר את האליפות אצלנו.
תחילת העונה שלכם לוותה באי וודאות לגבי המאמן, עד כמה זה משפיע עליכם השחקנים?
על השחקנים זה לא באמת משפיע מי שעושה מזה סיפור זה אתם התקשורת. הרבה פעמים קורה שמאמן מוחלף בתחילת עונה ולפעמים גם באמצע או בסוף ואני לאו דווקא מדבר על כדורגל חופים. זה נכון, בהתחלה היה את אוהד וכנראה שדברים שם לא הסתדרו אני באמת לא יודע מצידו של מי וזה גם לא באמת מעניין ובעקבות כך הגיע או יותר נכון חזר המאמן החדש ישן לירון פרטוק, שמכבי נתניה היא אחת האהבות שלו בחיים, מכיר את הדינמיקה בקבוצה ואת השחקנים. אני בטוח שהוא יוביל את הקבוצה למקום הכי גבוה שאפשר.
מה דעתך על כדורגל החופים בישראל?
אני חושב שמעונה לעונה רואים את השינוי שעובר ענף הכדורגל חופים בארץ בעיקר את הבמה והזרקור שהוא מקבל. הקבוצות בליגה מציגות רמה גבוה וזה כיף גדול.
איפה אתה רואה את נתניה מסיימים העונה?
מכבי רימקס נתניה הולכת גם העונה עד הסוף, מבחינתנו השחקנים- חייבים לשמור על האליפות! גם בעונה שעברה לא ממש ספרו אותנו ולא האמינו שנצליח להגיע עד הסוף ועם כל הכבוד הוכחנו שאנחנו טובים בלהוכיח. נכון רשמנו הפסד מול באר שבע שסיפקה משחק מעולה שבוע שעבר אבל זה טוב כי זה גרם לנו להתעורר.