1:4 לנתניה על בני יהודה בליגת החופים העיקר התוצאה: 1:4 לנתניה על בני יהודה בליגת החופים 1:4 לנתניה על בני יהודה בליגת החופים
מכבי נתניה נראתה רע במשחק בו הרבו שחקני שתי הקבוצות להתעמת, אבל עלתה לפיינל פור ותשחק בחצי הגמר מול הפועל פתח תקוה
התוצאה ברבע גמר ליגת החופים בין מכבי נתניה לבני יהודה משקרת.
היהלומים ניצחו אמנם 1:4, אבל סגרו עניין רק בדקות הסיום והיו רחוקים מלהרשים. מעבר לכך, מה שבלט במשחק הייתה ההתנהגות המכוערת מצד שחקני שתי הקבוצות, שנגררו ללא מעט עימותים לא ספורטיביים בליגה שעיקרה הוא הפאן של שישי בצהריים. 
בני יהודה כמעט כבשה בשליש הראשון, אבל פנדל שטוח של אלירן מגול נעצר בקורה. בשליש השני נפרץ הסכר כשחואניטו הספרדי שיגר פצצה לחיבורים, 0:1 נתניה. דקה אחר כך הכפיל אליחי צברי את היתרון במספרת נפלאה, אבל שער עצמי של אלון לוי הפיח תקוות בזהובים, רק 1:2 לקראת השליש האחרון. העצבים ניגנו כינור ראשון בדקות האחרונות, בהן איבדה נתניה את הראש וכמעט גם את המשחק. תחילה סירב אדם לם להתחלף והתעמת עם מאמנו לירון פרטוק, ולאחר מכן התעמתו עומר בוארון מנתניה וקובי כהן מבני יהודה. השניים הורחקו, והמשמעות היא שבוארון יחמיץ את חצי הגמר. שתי דקות לסיום בישל אלון לוי לצברי, שהשלים צמד וסגר עניין. ממש לפני השריקה האחרונה הפך וראן מתיאס את הניצחון לתבוסה בזכות כדור חופשי שקיפץ על החול לפני שחדר פנימה, אבל לא תיקן את הרושם של נתניה בהתמודדות. בשישי הבא תפגוש נתניה בחצי הגמר את הפועל פתח תקוה, שהביסה ברבע 4:8 את בית"ר ירושלים.  
"אמנם היו הרבה אמוציות, אבל אני מאוד מאוכזב מההתנהגות הזו ואין לה מקום בכדורגל החופים", סיכם מאמן נתניה לירון פרטוק. "מעבר לזה לא נראינו טוב ולא שיחקנו את המשחק שלנו, אבל אני שמח שבסוף התוצאה הייתה לטובתנו".