אליצור עירוני נתניה הלכה הביתיות: אליצור עירוני נתניה נוצחה 80:78 ע"י קריית מוצקין אליצור עירוני נתניה
הקבוצה הצפונית ניצחה בהארכה באולם בישורון ותוכל לעלות ללאומית אם תנצח בביתה ביום רביעי. נתניה, שסיימה ראשונה את העונה הסדירה, חייבת לנצח כדי לכפות משחק מכריע
אכזבה גדולה לקבוצת הכדורסל של אליצור עירוני נתניה, שנוצחה אתמול (ראשון) בביתה 80:78 על ידי מכבי קריית מוצקין לאחר הארכה בפתיחת סדרת הגמר סל (הטוב מ-3) בליגה הארצית מחוז צפון. 
היה זה גם מפגש בין שני שחקנים ותיקים וטובים שידעו ימים יפים בליגת העל – אלירן גואטה מנתניה ועידו קוז'יקרו ממוצקין. הדרמה הגדולה הגיעה לשיאה בשניות הסיום, כששלשה גדולה של קוז'יקרו העלתה את האורחת ליתרון נקודה – 65:66. אדיר הרוש המקומי יכול היה לנצח את המשחק אבל קלע רק 1 מ-2 מהקו והקבוצות הלכה להארכה. 
מוצקין ניסתה לברוח, נתניה חזרה אבל הפיניש היה של ערן סודאי האורח, שנתן למוצקין יתרון 0:1 בסדרה. אדיר הרוש עם 18 נקודות ואיתי קרביוב עם 14 בלטו בשורות נתניה.
 "היה משחק קשה ובסופו של דבר הפסדנו", סיכם קפטן נתניה אלירן גואטה. "אין לנו ברירה – אנחנו צריכים להגיע למוצקין ולנצח. אני מאמין שיהיה בסדר".   
ברביעי הקרוב ב-19:00 תגיע נתניה לגומלין במוצקין כשהיא יודעת שהפסד נוסף יסיים עבורה את העונה. במידה ותנצח, תשיב לעצמה נתניה את הביתיות וייערך משחק שלישי ומכריע בישורון.