3:5 לנתניה על הפועל רמת גן חגיגת על: 3:5 לנתניה על הפועל רמת גן 3:5 לנתניה על הפועל רמת גן

עוד חגיגה של ערן לוי עם צמד ושני בישולים, לא הותירה סיכוי למארחת. נתניה פתחה פער של 9 נקודות מהמפסידה שנותרה שלישית וקרובה להבטיח את חזרתה לליגה הבכירה

כולם מדברים על זה לאורך כל העונה, ואוטוטו זה גם רשמי. מכבי נתניה סיפקה אתמול בערב (שני) עוד תצוגת כדורגל מרשימה וזכתה בניצחון חוץ גדול 3:5 על הפועל רמת גן.

3:5 לנתניה על הפועל רמת גן

ארבעה מחזורים לסיום, פתחה החבורה הצהובה של סלובודן דראפיץ' פער של 9 נקודות מאותה רמת גן, והיא יכולה להבטיח רשמית את עלייתה כבר בשישי הקרוב מול בית"ר תל אביב רמלה.
ערן לוי פתח בחגיגה הפרטית שלו כבר בדקה ה-13, כששיגר בעיטת יעף נהדרת אל בין החיבורים, 0:1. המארחת חזרה עם שוויון של ירואן טסלר אחרי הדיפה רעה של רון שושן, אבל עוד לפני ההפסקה דיא סבע היה במקום כדי להחזיר לה את היתרון עם מבצע אישי מרשים, 1:2 צהוב בהפסקה.
בחצי השני העלו היהלומים הילוך ועשו ככל העולה על רוחם. קובי מור (58) ניצל בישול גאוני של לוי וסבע (66) קבע 1:4 אחרי שהחמיץ את הניסיון הראשון.
ניראל מחפוד המתיק מעט את הגלולה עבור האורדונים רבע שעה לסיום, אבל עוד רגע גאוני של לוי עם שער מנקודת הקרן בסיוע חלומות בהקיץ של שוער רמת גן אלדר פשכצקי הובילו לחמישי של נתניה. שער של דודי תירם בדקה ה-87 חתם את חגיגת השערים עם 3:5 וקירב עוד קצת את נתניה למקומה הטבעי בליגה הבכירה.