עידן הררי עידן הררי חתם כעוזר המאמן של תומר קשטן בעירוני ק"ש עידן הררי

עידן הררי, מאמן קבוצת נערים ב' של בית"ר טוברוק, חתם כעוזר מאמן קבוצת הבוגרים עירוני ק"ש מליגת העל. אריק איזיקוביץ': "אני בטוח שעידן הררי עוד יתקדם ויהיה גם מאמן ראשי בעתיד, ושהוא לא המאמן האחרון שיוצא מטוברוק לליגת העל" 

הררי ישמש כעוזרו של תומר קשטן, שמונה לאחרונה למאמן הקבוצה, ויצטרף למאמן השוערים ג'ניה דונייב - שגם הוא הגיע לקריית שמונה היישר מטוברוק.

 

הררי. עוזר המאמן של תומר קשטן בעירוני ק"ש

כבר ביום רביעי יזכה הררי לטבילת אש, כאשר יעמוד על הקווין לצידו של קשטן במשחק גמר גביע הטוטו נגד הפועל ק"ש. לאחר החתימה הרשמית מסר הררי "טוברוק היא משפחה מדהימה, נתתם לי הרגשה של בית והפכתם אותי לאחד מכם. שנה בטוברוק זה שווה ערך לחמש שנים בכל מקום אחר, מהסיבה שכולכם אנשים כל כך טובים, מחבקים, אכפתיים, אמיתיים ותמיד שם כשצריך. רק אדם שעבר בטוברוק יכול להבין את הייחודיות של המקום הזה - אין עוד מועדונים כאלו בעולם". את הררי יחליף כמאמן נערים ב' גלעד יעיש.

אריק איזיקוביץ', בעלי בית"ר טוברוק: "כמו שאני גאה בשחקנים שלנו שמצליחים להשתלב בבוגרים ולתקוע יתד בליגות הבכירות, כך אני גאה בכל מאמן שלנו שעובר לאמן בבוגרים. העובדה ששנה אחר שנה מוחתמים מאמנים מהצוות המקצועי שלנו בליגות הבכירות היא תעודת כבוד למועדון, זו עדות לכך שלטוברוק מגיעים מאמנים טובים – ושמאיתנו הם יוצאים מאמנים מצויינים. השקט הניהולי, המשמעת שהיא עמוד השדרה של המועדון, הרוח החינוכית ונוכחותם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה - כמו שלמה שרף (מנהל העל המקצועי), קאלה דרשלר (מאמן השוערים) ורונן גבאי – בעיני כל אלו מסייעים למאמנים שרוצים להתקדם. אני בטוח שעידן הררי עוד יתקדם ויהיה גם מאמן ראשי בעתיד, ושהוא לא המאמן האחרון שיוצא מטוברוק לליגת העל, ומאחל לו את כל ההצלחה שבעולם"