כחלון ברשת, הכדור לא ניצחון המכבים: 1:2 לנתניה על הפועל פ"ת כחלון ברשת, הכדור לא

החבורה של סלובודאן דראפיץ' עלתה לראשונה העונה למקום השני המוביל לליגת העל משערים של דנון וקוגבנייה. בשבוע הבא משחק העונה מול המוליכה הפועל עכו

אוהדי מכבי נתניה פצחו בשירת 'על הניסים ועל הנפלאות אשר חוללו המכבים' וקיבלו מתנת חג נהדרת מקבוצתם לכבוד החנוכה עם ניצחון ביתי 1:2 על הפועל פ"ת.

 

כחלון ברשת, הכדור לא

הניצחון העלה את היהלומים לראשונה העונה למקום השני המוביל לליגת העל, כשבמאזנה של נתניה 29 נקודות, 3 פחות מהמוליכה הפועל עכו, כשהשתיים ייפגשו בשבוע הבא בעכו למשחק העונה.
נתניה עלתה ראשונה על הלוח בדקה ה-37: רועי דיין שלח רוחב משמאל וניסן דנון הסתנן נהדר וממרכז הרחבה שלח בנגיעה לרשת הגבוהה, 0:1 נתניה.
על סף ההפסקה יכלה נתניה להכפיל את היתרון, אבל ויקי כחלון רשם החמצה מזעזעת כשמ-2 מ' מול רשת חשופה בעט מעל השער.
ערן לוי הפצוע השתתף בטקס הדלקת הנרות בהפסקה, וקבוצתו הייתה ביתרון מספרי בדקה ה-51, כשמור שקד האורח הורחק בצהוב שני אחרי פגיעה בעלי מוחמד.

בניגוד למהלך המשחק, פ"ת חזרה בדקה ה-60: כדור חוץ ארוך של דניאל כהן גרם לבלבול בהגנת נתניה וגל צרויה דחק בראשו מקרוב את שער השוויון, 1:1.

דראפיץ' שיגר לשדה המשחק את כל התחמושת ההתקפית בדמות ברק בדש, שון וייסמן ודיא סבע והשינוי לא איחר להגיע. מהלך קבוצתי נהדר של נתניה בדקה ה-73 הסתיים ברוחב של בדש שהותיר את דידייה קוגבניה חופשי ומאושר והאחרון לא התקשה להרשית מקרוב, 1:2.

עד הסיום יכלו סבע, בדש וקוגבניה להפוך בקלות את הניצחון לתבוסה, אבל סדרת החמצות נוראיות בתוספת יום גדול של שוער פ"ת אבי איבגי השאירו את התוצאה על כנה.